Gå til innhold

Inspirasjon på klær jeg kan tisse på meg i

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mange andre liker å tisse på meg. Ser mange andre også liker det. Det tenner meg litt.

Men jeg trenger litt innspill på noen klær som det er godt å tisse på meg i. Jeg har fra før en lysegrå treningsbukse og strømpebukse som jeg pleier å tisse på meg i. Liker godt at det renner nedover lårene og at tøyet skifter farge. Men jeg er på utkikk etter andre plagg det kan være godt å tisse på seg i på samme måte. 

Hva bruker dere andre som har samme "fetishen" ? Lyst å kjøpe noe nytt. 

Anonymkode: 3aeeb...314

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke slikt.

Men hva med denne jumpsuiten fra stormberg.no? Koster bare 49,-

Relatert bilde

Anonymkode: 4f333...300

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Husk støvler!! :regn:

Anonymkode: 4f333...300

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trange jeans

Anonymkode: ea3e5...b5d

AnonymBruker
Skrevet

OK, har ingen råd. Men altså hvor gjør du dette? På sofaen? I stua? Eller hva? 

Anonymkode: 9e477...7fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes folk som tenner på høye heler, spesielle typer undertøy osv. Er de også seksuelle avvik på linje med pedofile. Siden de tenner på ting, og ikke pupper?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hei, er en av de mange med samme fetish som deg :) Bruker stort sett jeans, gjerne lyse i stoffet, fordi da blir farge-kontrastene meget større.

Til deg over som lurer på hvor man driver med dette, man kan jo gjøre det hvor enn det måtte passe. På kjøkkenet, på stua, på sommeren syntes jeg det er hot å gjøre det ute i hagen/på verandaen. Også gjort det et par ganger på toget når det har vært lite folk :)

Anonymkode: c4b2b...218

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det å tisse på seg er ikke seksuelt, det er et resultat av at man ikke er mentalt stabil eller r psykisk syk. Må være liv å påpeke at det å tisse på seg ikke er normalt uten at enkelte bedre votere som deg skal gå fullstendig av skaftet.

Anonymkode: 1cc21...bbd

Nei, det er en FETISH, bare fordi du ikke skjønner deg på akkurat denne fetishen, betyr ikke det at man er syk for å ha den. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er du sånn en like gyldig politisk korrekt person som sier "vi må akseptere alle". 

Det å være pedofil er også en tenning for noe, men man forstår at det er sykt. Det samme gjelder å tisse seg ut, tenner du på det så er du faktisk syk. Så slutt å moralisere ting som er sykt. Kall en spade for en spade. Det å tisse seg ut er både kvalmt, sykt og veldig lite modent.

Anonymkode: 1cc21...bbd

Ditt personangrep er rapportert

Anonymkode: db90f...8c4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er en av de mange med samme fetish som deg :) Bruker stort sett jeans, gjerne lyse i stoffet, fordi da blir farge-kontrastene meget større.

Til deg over som lurer på hvor man driver med dette, man kan jo gjøre det hvor enn det måtte passe. På kjøkkenet, på stua, på sommeren syntes jeg det er hot å gjøre det ute i hagen/på verandaen. Også gjort det et par ganger på toget når det har vært lite folk :)

Anonymkode: c4b2b...218

Ja men da får du tiss i sofaen da? Og på toget?? Blir det en flekk etter deg da eller?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan syns det er sexy å se muskuløse menn i tights eller badebukse. Ofte tenner jeg selv på å gå i strømper for min kjære. Han kan tenne på et jeg tisser meg ut under samleie (squirt). Er vi psykisk syke?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den var en her som sa hun gjorde det på toget, blir det da vått i setet??! Dette må være noe av det værste jeg hører om når det gjelder kollektivtransport. Dette er overhodet ikke greit! Hva fanken tenker dere med?? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er en fetish, men må innrømme jeg synes det er merkelig å tenne på det. Men det er absolutt ikke greit å gjøre det på toget ol dersom det kommer urin der andre skal sitte. 

Anonymkode: a1854...e9c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til rommet retningslinjer og for avsporinger.

Nori, mod

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan syns det er sexy å se muskuløse menn i tights eller badebukse. Ofte tenner jeg selv på å gå i strømper for min kjære. Han kan tenne på et jeg tisser meg ut under samleie (squirt). Er vi psykisk syke?

Det er ikke det samme å tisse på seg som å spuirte altså. 

Anonymkode: b3f45...10c

AnonymBruker
Skrevet

Det er urin fra urinblæren som kommer ut urinrøret. Så man tisser mens man kommer. Hva annet kan man kalle det? Finnes ingen annen blære eller en annen forklaring på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er urin fra urinblæren som kommer ut urinrøret. Så man tisser mens man kommer. Hva annet kan man kalle det? Finnes ingen annen blære eller en annen forklaring på det.

Det er blank luktløs væske som kommer fra urinrøret. Det er ikke tiss/urin. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er blank luktløs væske som kommer fra urinrøret. Det er ikke tiss/urin. 

Hva er urinrøret koblet til?

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Hva er urinrøret koblet til?

Ifølge det jeg har lest, er det kjertler som utløser væsken som kommer når man spruter, ikke urinblæren :)

Skrevet
34 minutter siden, kattepusen skrev:

Ifølge det jeg har lest, er det kjertler som utløser væsken som kommer når man spruter, ikke urinblæren :)

ja, de kjertlene kalles nyrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...