Gjest Dårlig kjæreste-emne Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Kan noen ganger kommer hjem til dama, være i dårlig humør og la det gå utover henne. Dette kan skje en gang mnd, mens andre ganger 2-3 ganger i uka. Hun er liten og begynner å grine veldig lett. Kan være over filleting også. Bare fordi jeg "føler" jeg liker å herse med henne. Tror meg..det hjelper ikke å klage på meg, jeg er min verste anklager også. Tror nok jeg trenger hjelp, men er ikke sikker som jeg vil enda. Føler meg som den store guttungen som pirker på piggsvinet og ler av det. Jeg vet jo at jeg er en jævel som gjør dette. Vil vite hvorfor jeg er slik? Var aldri populær bland jentene. Var ikke med en dame før jeg var godt over 23. Og når jeg endelig har dame, så gjør jeg så mye for å såre og få henne til å føle seg dårlig også. Forrige gang..så nektet jeg henne sex, sa hun fikk holde seg til jeg ville. Innerst inne så ville jeg jo, men så kom djevelen frem i meg. Så spang hun ut på rommet, mens jeg satt igjen med en følelse av hehe..der fikk hun..ønsker jeg bare hevn over alle damer? klarer jeg å kommer over dette sjøl? Og jenter...ikke fly i været..jeg veit jeg sliter, prøv å være saklige..
Marpessa Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 Du bør jobbe med selvtilliten din.. Dette tyder på usikkerhet. Og om du ikke er kar om å oppføre deg ordentlig, bør du være singel til du har ryddet opp i deg selv... :evil:
Gjest Trådstart: Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Må legge til at jeg aldri har brukt noen som helst form for vold. Så lange ned vil jeg aldri synke. Hadde det skjedd så hadde jeg slått opp selv. Men hvorfor?..når jeg endelig har funnet noen å være glad i? Hun sier jo at hun har sterke følelser for meg. Alikevel, pusher jeg henne fra meg og sårer henne. Jeg er jo glad i henne. ? Jeg forstår ikke noe av dette? Tror nok ikke det kan gå veien, siden jeg holder på slik..men hva om dette skjer med den neste, og den der etter igjen?
Bø Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Du tester henne. Du forsøker om du kan oppføre deg så dårlig at hun dumper deg. Egentlig så ønsker du at hun skal være glad i deg uansett hvordan du oppfører deg, hun skal elske deg uforbeholdent. Men det går ikke i et parforhold! Før eller senere går hun lei av det, og går i fra deg. Dette er DITT problem, og du blir pent nødt til å fikse det uten å la det gå ut over dama di. Problemet blir ikke mindre om du bytter henne ut, for det er hos deg det ligger. Jeg vil foreslå psykolog.
Gjest Hel Skrevet 3. desember 2004 #5 Skrevet 3. desember 2004 Du tester henne. Du forsøker om du kan oppføre deg så dårlig at hun dumper deg. Egentlig så ønsker du at hun skal være glad i deg uansett hvordan du oppfører deg, hun skal elske deg uforbeholdent. Men det går ikke i et parforhold! Før eller senere går hun lei av det, og går i fra deg. Dette er DITT problem, og du blir pent nødt til å fikse det uten å la det gå ut over dama di. Problemet blir ikke mindre om du bytter henne ut, for det er hos deg det ligger. Jeg vil foreslå psykolog. 100% enig.
Selma Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 Jeg tror også dette er et område du har behov for veiledning på. Dette kan dere ikke leve med, det er vondt for deg og det er vondt for henne.
Gjest Trådstart: Skrevet 3. desember 2004 #7 Skrevet 3. desember 2004 Jeg er fullt klar over at det er jeg som har en feil. Hun har da aldri gjordt meg noe vondt. Hun er for redd til å svare/ta igjen når jeg er sur. Det endre nesten alltid opp med at hu legger seg til å grine. Hadde nesten ønsket at hun stod opp for seg, og tok tilbake. Psykolog her vi ikke råd til nå. Jeg er arbiedsløs og hun tjener ikke nok på sin jobb. Men det er helt klar et klart alternativ jeg vurderer. Hun har sprunget rundt her og drevet med julepresanger nå en stund, mens jeg ikke trenger noen ting, ikke noe lysten til å kjøpe noen til henne heller. Alt jeg trenger er et nytt spill til x-boxen. Bør jeg kjøpe noe til henne?
Linselus Skrevet 3. desember 2004 #8 Skrevet 3. desember 2004 Ja, du bør kjøpe noe. Et pittelite spørsmål: er du egentlig glad i henne!? Eller er du glad i at hun er glad i deg? Ellers er jeg enig med "Kvinnen i hans liv"
Fakse Skrevet 3. desember 2004 #9 Skrevet 3. desember 2004 Meld dere på et samlivskurs. Der er det hjelp å få for dere begge to, og det er billigere enn psykolog. Men først av alt bør du snakke om dette til henne på en av dine gode dager. Forklare henne hvordan du har det og at du er vilig til å gjøre noe med det. Og ikke minst beklage, det fortjener hun selv om det ikke kan rett opp det du har gjort mot henne.
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #10 Skrevet 3. desember 2004 Må legge til at jeg aldri har brukt noen som helst form for vold. Så lange ned vil jeg aldri synke. Bedriver du ikke psykisk vold??
Cata Skrevet 3. desember 2004 #11 Skrevet 3. desember 2004 Enig med "Kvinnen i hans liv". Du oppfører deg ikke snilt og vet det, så da har du en jobb å gjøre for å bli slik du (forhåpentlig) helst vil være. Det er sikkert ingen lett jobb, men du bør absolutt prøve....for om det blir slutt mellom deg og dama er det vel ganske sannsynlig at du vil oppføre deg på samme måte mot neste.
Gjest jaha Skrevet 7. desember 2004 #12 Skrevet 7. desember 2004 Syns du har sunket like langt ned som de som slår. Og hun synker like langt ned som om hun skulle blitt slått. Du ødelegger henne for livet. Er egoet ditt verdt det? Tråkk på henne litt til du, så tar hun nok livet av seg til slutt skal du se. Og da kan du sitte der og synes synd på deg selv da vet du!!! "Straffe" deg selv!!! Akkurat slik som massemordere som buuuuhuuuuu ikke hadde sjans på jenter i oppveksten og derfor straffer dem med å voldta og drepe dem, gjør. For en tankegang. Skaff deg jobb, og skaff deg psykolog. Du kommer til å måtte gå igjennom et lite helvete for å bli frisk, med mange tøffe ubehagelige konfrontasjoner hos psykologen. Og med det egoet ditt, så kommer du vel til å ville slutte, eller vike unna, nedvurdere psykologen og slike ting. Nei, du. Hold deg for deg selv. Det hjelper ikke om du straffer deg selv aldri så mye når du ødelegger andres liv. FATT DET.
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #13 Skrevet 7. desember 2004 Må legge til at jeg aldri har brukt noen som helst form for vold. Så lange ned vil jeg aldri synke. Psykisk plaging kan være like ille og kanskje verre enn fysisk: Om du hadde slått hadde det vært tydeligere både for henne og verden hvilken drittsekk du er. Situasjonen du beskriver her virker på meg enda verre enn om du hadde slått i raseri: Dette virker jo som planlagt og gjennomtenkt plaging! :evil: Har aldri forstått at noen kan ha glede av å plage andre jeg - jeg kan skjønne at man kan miste besinnelsen om man blir veldig sint, at man kan si og gjøre slemme ting, men ikke at man er gjennomført slem hele tiden slik du forteller du er. I mine øyne har du faktisk sunket mye lenger ned enn om du slo.
Hu i Svingen Skrevet 7. desember 2004 #15 Skrevet 7. desember 2004 Synes du får noen gode råd her, men vil bare si at jeg synes det er jo en god begynnelse å innse selv at dette er et problem du har, og å spørre hva du kan gjøre med det. De færreste som oppfører seg slik er villige til å vurdere det såpass objektivt som du gjør, og det er bra for deg at du gjør det... På den annen side er det jo mulig at du er med feil jente, siden du ikke har noe ønske om å gjøre det beste du kan for henne? :-?
Gjest Trådstart: Skrevet 7. desember 2004 #16 Skrevet 7. desember 2004 Har aldri forstått at noen kan ha glede av å plage andre jeg - jeg kan skjønne at man kan miste besinnelsen om man blir veldig sint, at man kan si og gjøre slemme ting, men ikke at man er gjennomført slem hele tiden slik du forteller du er. Dette kjer ikke hele tiden, som du vil da det til. Det variere veldig. Alt fra en gang i mnd, til 2 ganger den andre uka. Når jeg ikke har mine dårlige stunder så har vi en fin tid sammen. Vi snakker tilogmed om hva som må gjøres. Jeg har spurt om hun vil ut, men hun velger selv å bli her. Jeg vil forandre meg til det bedre..for begges skyld. så vi har bestemt oss for et kurs. Ser vi ikke forbedring etter dette, så har vi bestemt oss for å bryte. Takk for alle som har svart.
Fakse Skrevet 7. desember 2004 #17 Skrevet 7. desember 2004 Jeg vil forandre meg til det bedre..for begges skyld. så vi har bestemt oss for et kurs. Ser vi ikke forbedring etter dette, så har vi bestemt oss for å bryte. Takk for alle som har svart. Lykke til! La det ikke bare bli med ordene, men kom dere avgårde på kurs med en gang. Og i mellomtiden, gå heller ut og kom deg bort fra henne enn å behandle henne dårlig. Når du kjenner at du ikke er som du skal så tar du på deg joggetøy og stikker ut eller noe sånn. Unngå de negative situasjonene til dere lærer hvordan håndtere dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå