Gå til innhold

Man vet man er for mye på KG når...

Anbefalte innlegg

Gjest RealWildOne
Skrevet

Man vet man er for mye på KG når man nevnes i diverse fjamsete-tråder av liten eller mindre verdi, tidvis nevnes jo jeg også i slike tråder og akkurat det er ingen godt tegn...

Heldigvis er jeg ikke den som er hyppigst nevnt, er jo mange av de samme brukerne som går igjen og igjen hver gang. Kanskje da på tide å trekke seg mer tilbake og ta med meg dem jeg skriver med privat over til et nytt brukernavn, Flyktet jo fra Made4u til denne brukeren for to mnd. siden men nå føler jeg i grunn for å pensjonere meg fra forum-delen som er mest interessant å lese i - så får jeg heller kommentere anonymt med min nye konto om jeg vil skrive noe her på KG.

Tror tiden snart er inne for det... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen nevner meg, kanskje fordi jeg er så lite aktiv og holder meg i bakgrunnen.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ingen nevner meg, kanskje fordi jeg er så lite aktiv og holder meg i bakgrunnen.

Ingen som tør å tøyse med den litt arrogante katta du har i profilbildet :laugh: Men du er jo kul!

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Ingen som tør å tøyse med den litt arrogante katta du har i profilbildet :laugh: Men du er jo kul!

Jeg trodde det var på grunn av mine smakfulle Bukowskisitat i signaturen min, men de har visst blitt erstattet med et mystisk men overraskende passende dikt.

Fordelen med å KGe i fylla er at man kan våkne å lese masse fornuftige innlegg man selv har skrevet uten at man vet hva de handler om.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det blir raskt for masturbatorisk å skrive under bruker, så tror ikke jeg merkes så godt som AB. Å skrive under bruker, det er noe oppmerksomhetssøking bak det, er det ikke?

Men til tema:

- når du får en advarsel og ikke aner hvilke av de 100 innleggene du har skrevet de siste 24 timene det gjelder

- når du begynner å mislike mennesker fordi du tror KG representerer majoriteten av mennesker

- mjau

Anonymkode: 942eb...e3e

• Liker 3
Skrevet

...når man leser avisa og man tenker "å! dette må jeg sjekke om det står en tråd på KG om!"

• Liker 1
Gjest RealWildOne
Skrevet

Aldri fått advarsler jeg, men nok av dem som er etter meg for alt så orker ikke det styret mer, blir mest privat prat på meg uansett for tiden og synes det er mye mer givende, vil ikke savne selve forumet for jeg kommer jo til å ha bruker som kan skrives anonymt med - bare lei hetsen noen alltid skal komme med...

AnonymBruker
Skrevet

...innleggene dine havner i et av standupshowene til Bård Tufte Johansen.

Anonymkode: 421c2...00e

• Liker 1
Gjest RealWildOne
Skrevet
22 minutter siden, Sonic skrev:

Du legger for mye i det 

Egentlig ikke, men noen her skal hakke hele tiden, det styret gidder jeg ikke mer... Så blir nok en mer anonym tilværelse heretter og fokus på å skrive med dem jeg alt skriver med med min nye profil... :)

Følt på dette de siste to mnd. og har flørtet med tanken på å bli mer anonym og ikke gjøre så mye av meg mer, er dessuten koselig å bli kjent med dem jeg skriver med synes jeg, veldig annerledes forumet.

AnonymBruker
Skrevet

hmmmmmm

Anonymkode: 83094...f10

AnonymBruker
Skrevet

Det er aldri noen som nevner meg heller! :tristbla:

Anonymkode: 64a20...d7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...