AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Del Skrevet 7. januar 2017 Hva om alle røykere kun røyket på egen tomt? Hater å gå på fortauet og plutselig gå inn i en røyksky fordi han/hun foran meg tenner seg en røyk. Enig/uenig? Anonymkode: 15399...b48 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 7. januar 2017 #2 Del Skrevet 7. januar 2017 Det blir ingen røyksky av at én person tenner én sigarett utendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Del Skrevet 7. januar 2017 Hvis du ikke tåler noen andre folk og uvanene deres er det vel best DU flytter til en øde øy. Folk røyker, svetter, promper, bruker dårlig parfyme, lager ekle tygge lyder etc etc irriterende! Aksepter det eller isoler deg selv! Anonymkode: acd6e...a87 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Del Skrevet 7. januar 2017 Jeg irriterer meg mer over folk som bruker alt for mye parfyme, å i tilleg parfyme som STINKER på vedkommende. Men man får ikke gjort noe med lukter ute. Sånn er det bare. Anonymkode: 89e00...c64 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Del Skrevet 7. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om alle røykere kun røyket på egen tomt? Hater å gå på fortauet og plutselig gå inn i en røyksky fordi han/hun foran meg tenner seg en røyk. Enig/uenig? Anonymkode: 15399...b48 Og de som ikke har egen tomt, de får ikke røyke? Nei, slutt med å la butikkene selge røykeutstyr. Anonymkode: d6a70...c57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PassionatePatti Skrevet 7. januar 2017 #6 Del Skrevet 7. januar 2017 Det er dessverre noe vi bare må leve med, men når en kødd puster en røyksky i trynet på meg på T-banen, får jeg nesten litt lyst til å dytte faenskapet ut i sporet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Del Skrevet 7. januar 2017 Det jeg 'liker' med å kjenne andres røyklukt, er å bli påmint den ekle lukten. Det gjør at jeg mister lysten på røyken selv. De som røyker foran en, er der heldigvis veldig tidsbegrenset. Jeg har mer i mot de som står foran innganger og røyker. Også sneipene som er omtrent overalt, snusen er sannelig ikke noe bedre på dette punktet. Heldigvis går antall røykere ned. Anonymkode: ba907...1b7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut Berg Skrevet 7. januar 2017 #8 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Røyk er deilig. Jeg sniker meg alltid inntil noen som røyker eller brenner bål for å kunne nyte duften. Endret 7. januar 2017 av Knut Berg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 7. januar 2017 #9 Del Skrevet 7. januar 2017 Jeg røyker hvis jeg vil. Dessuten lukter det godt. De som ikke liker det kan holde pusten når de går forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 7. januar 2017 #10 Del Skrevet 7. januar 2017 Herregud hvis røyk er det eneste problemet i livet ditt er du heldig. Jeg hater røyklukt, men kan ikke falle meg inn å tenke at folk bare skal få røyke på egen tomt. Vi blir kontrollert nok at myndighetene, trenger ikke bli kontrollert enda mer. Du takler røyklukt i 5 sekunder - Dør ikke av det vettu. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #11 Del Skrevet 7. januar 2017 Tobakksrøyk er ille nok, særlig der man ofte står tett som på bussholdeplasser osv. Men verre er det med de som røyker hasj, den lukta er så ubeskrivelig ekkel. Synes både tobakksrøykere og hasjrøykere bør ta såpass hensyn at flytter seg vekk hvis de må røyke. Vanlig høflighet liksom. Anonymkode: 95b5a...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #12 Del Skrevet 7. januar 2017 Ja helt enig med deg!! Blir kvalm av røyklukt!At det aldri blir slutt på røykere er helt ufattelig. Skjønner at dem på 70 tallet ikke hadde stor nok hjerne til å fatte hva røyking gjør med folk. Men nå lever vi faktisk i 2017. Ennå så er folk så dumme at de begynner å røyke??? Uffattelig. Ikke lukter det godt av røykere heller. Å jada, jeg skjønner røykere blir sure av innlegget mitt.Er ikke tøft å begynne å røyke i 2017. Var på 70-80 og 90 tallet dem trodde det. Anonymkode: c18c9...70a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #13 Del Skrevet 7. januar 2017 De burde hvertfall fjerne røykeplassen på Radiumhospitalet, den er rett foran inngangen! Det gjorde meg forbanna. Anonymkode: cb415...228 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #14 Del Skrevet 8. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: De burde hvertfall fjerne røykeplassen på Radiumhospitalet, den er rett foran inngangen! Det gjorde meg forbanna. Anonymkode: cb415...228 Er det ikke røykerom det mer? Anonymkode: 2a616...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #15 Del Skrevet 8. januar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja helt enig med deg!! Blir kvalm av røyklukt!At det aldri blir slutt på røykere er helt ufattelig. Skjønner at dem på 70 tallet ikke hadde stor nok hjerne til å fatte hva røyking gjør med folk. Men nå lever vi faktisk i 2017. Ennå så er folk så dumme at de begynner å røyke??? Uffattelig. Ikke lukter det godt av røykere heller. Å jada, jeg skjønner røykere blir sure av innlegget mitt.Er ikke tøft å begynne å røyke i 2017. Var på 70-80 og 90 tallet dem trodde det. Anonymkode: c18c9...70a Tror ikke det er så mange som røyker idag som gjør det for de mener det er kult. Du er uhyre frekk i innlegget ditt, men noen må bare heve seg. Man kan bli kvalm av så mangt man lukter i naturen, det er fri ferdsel for det. Skal man ha slutt på overbruk av parfyme eller andre voldsomme lukter også da? Nei jeg røyker IKKE! Anonymkode: 7a3ee...4a6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #16 Del Skrevet 8. januar 2017 23 timer siden, Margit Spat skrev: Det blir ingen røyksky av at én person tenner én sigarett utendørs. Jo det blir faktisk det. Se nøyere etter neste gang. Anonymkode: 8c979...19a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 8. januar 2017 #17 Del Skrevet 8. januar 2017 Røyk er æsj. Jeg har likevel ingen råderett over hva andre kan og ikke kan gjøre i det offentlige rom, så lenge det ikke går direkte ut over meg. Kan ikke folk bare passe sine egne saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #18 Del Skrevet 8. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er så mange som røyker idag som gjør det for de mener det er kult. Du er uhyre frekk i innlegget ditt, men noen må bare heve seg. Man kan bli kvalm av så mangt man lukter i naturen, det er fri ferdsel for det. Skal man ha slutt på overbruk av parfyme eller andre voldsomme lukter også da? Nei jeg røyker IKKE! Anonymkode: 7a3ee...4a6 De syns sikkert det var veldig kuult da de begynte å røyke for 40-50 år siden. Det var kulturen den gangen det. Anonymkode: 7337c...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #19 Del Skrevet 8. januar 2017 Liker ikke røykere og de er så hårsåre. Jeg er allergiker og tåler røyk dårlig, så jeg dekker alltid for munnen når jeg ser røykere i nærheten. Særlig når jeg ikke har mulighet til å holde de på avstand. Istedenfor å spørre eller ta hensyn, blir de fornærma fordi jeg holder for nesa. Jeg har ennå ikke møtt en røyker som tar hensyn. Anonymkode: 7651a...782 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #20 Del Skrevet 8. januar 2017 TS her. Jeg kom med et spørsmål, og ser at noen er enige og noen er uenige. Skjønner at man ikke kan kreve at røykere kun røyker på sin tomt. Bare lei av å puste inn røyk jeg ikke vil ha i kroppen min. Jeg reagerer også på parfymelukta på treningssenteret. Skjønner ikke poenget med å dusje seg ned med parfyme før man skal svette. Sikkert ting jeg gjør i dagliglivet som plager folk også. Anonymkode: 15399...b48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå