ajarRun Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Jeg prøvde å sende en vaskebøtte med skittent vaskevann til en av mine gamle venner (en spøk), men den lokale post i butikk nektet å ta det med til tross for at nettsiden deres averterer med levering av vaskebøtter fylt med vann til 140 kroner. Hva kan jeg gjøre videre i denne saken? Edit: noen ord Endret 7. januar 2017 av amativeReflection 7
visp Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Jeg prøvde å sende en vaskebøtte med skittent vaskevann til en av mine gamle venner (en practical joke), men den lokale post i butikk nektet å ta det med til tross for at nettsiden deres averterer med levering av vaskebøtter fylt med vann til 140 kroner. Hva kan jeg gjøre videre i denne saken? Stå på ditt! Fy faen som jeg ler av deg noen ganger! 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 forsegle bøtten slik at vannet ikke renner ut. da er det sikkert ok Anonymkode: b715a...319 1
ajarRun Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2017 13 minutter siden, visp skrev: Stå på ditt! Fy faen som jeg ler av deg noen ganger! Men hvordan? Jeg ser jo helt urimelig ut når jeg må stå å krangle med postdamen på det lokale samvirkelaget. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: forsegle bøtten slik at vannet ikke renner ut. da er det sikkert ok Anonymkode: b715a...319 Jeg hadde selvsagt plastfolie på toppen. Det hjalp ikke... Er det noe mer jeg kunne gjort? 1
visp Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Men hvordan? Jeg ser jo helt urimelig ut når jeg må stå å krangle med postdamen på det lokale samvirkelaget. Neida, ingen som vil oppfatte deg som urimelig Blir gjerne med for å være støtte! (med din vaskebøtte)
ajarRun Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, visp skrev: Neida, ingen som vil oppfatte deg som urimelig Blir gjerne med for å være støtte! (med din vaskebøtte) Det hadde vært fryktelig hjelpsomt, når jeg kjørte første gangen måtte jeg snu fordi bøtten veltet og vaskevannet ble skvulpet ut i mercedesen min. Nå lukter den grønnsåpe da, og det er jo bra... Kan du holde bøtten på vei til samvirkelaget?
visp Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Det hadde vært fryktelig hjelpsomt, når jeg kjørte første gangen måtte jeg snu fordi bøtten veltet og vaskevannet ble skvulpet ut i mercedesen min. Nå lukter den grønnsåpe da, og det er jo bra... Kan du holde bøtten på vei til samvirkelaget? Regn med meg! Jeg holder hva du vil:)
ajarRun Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, visp skrev: Regn med meg! Jeg holder hva du vil:) Du da, det her er ikke flørtetråden 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Så fundamentalt umorsomt. Anonymkode: a5699...c7b 1
ajarRun Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så fundamentalt umorsomt. Anonymkode: a5699...c7b Jeg er helt enig, det er en utrolig kjip situasjon å havne i. Plutselig står jeg der med en lunken bøtte vaskevann og skjegget i postkassen. Men takk for din sympati. Jeg bare priser meg sjelelykkelig for at jeg ikke bestemte meg for å ta den helt ut med å sende en rabiat labrador.
visp Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Du da, det her er ikke flørtetråden Da har jeg gått feil. Ja, holder bøtta di:)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 2 timer siden, amativeReflection skrev: og skjegget i postkassen Godt du er på Posten da! Anonymkode: 799c2...85b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 3 timer siden, amativeReflection skrev: Men hvordan? Jeg ser jo helt urimelig ut når jeg må stå å krangle med postdamen på det lokale samvirkelaget. Jeg hadde selvsagt plastfolie på toppen. Det hjalp ikke... Er det noe mer jeg kunne gjort? Plastfolie? Er du helt evneveik? Anonymkode: c8ef4...a22
ajarRun Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #16 Skrevet 7. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Plastfolie? Er du helt evneveik? Anonymkode: c8ef4...a22 Hvordan mener du man skal pakke inn en vaskebøtte med 10 liter lunket vaskevann? Akkurat nå, Neket skrev: Skjegget i postkassen? Er du sånn hipster? Har ikke skjegg, er ikke hipster, det er et uttrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå