AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #41 Skrevet 8. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult! Hvor da? Fikk du varige meen forresten? Anonymkode: 7fe97...b09 Den var vel litt ufølsom? Anonymkode: 2d4ec...46f 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #42 Skrevet 8. januar 2017 3 timer siden, Mari Y skrev: Det er uakseptabelt. Har du meldt ifra? Hvor gammel er du? For dersom du er under en viss alder, kan du kontakte Alarmtelefonen for barn og unge. Jeg er 33 nå, volden skjedde i sene tenår og tidlig voksen alder. Jeg har heldigvis ingen kontakt med noen av dem nå. Anonymkode: 24792...7f5
Gjest antbug Skrevet 8. januar 2017 #43 Skrevet 8. januar 2017 Flere ganger som barn(fra eldre unger), og en gang som voksen. Jeg var på vei hjem fra byen og avviste en tilfeldig fyr jeg møtte. Han ville ikke gi seg og var veldig klengete, og da han begynte å klå prøvde jeg å dytte ham bort. Da klikka han og slo meg ned, og mens jeg lå nede sparket han meg flere ganger i hodet. Jeg havnet på sykehus men ble heldigvis ikke alvorlig skadet. Det skjedde bare få meter fra blokka jeg bodde i, så jeg slet lenge med angst for at han skulle komme tilbake. Det endte med at jeg flyttet på grunn av den hendelsen. Han ble aldri tatt, og jeg tror han må ha vært rusa på noe eller bare syk i hodet. Det er lenge siden nå, men jeg blir fortsatt litt urolig når jeg går alene på folketomme steder og det dukker opp en mann.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. januar 2017 #44 Skrevet 8. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult! Hvor da? Fikk du varige meen forresten? Anonymkode: 7fe97...b09 Vold er aldri kult. Så jeg er ikke enig med deg.
Anciol Skrevet 8. januar 2017 #45 Skrevet 8. januar 2017 (endret) Ja men den tullingen som prøvde å delje til meg endte på bakken med en saftig blåveis og neseblod! Brunt 1 i jujitsu og P1 i krav maga ! Her var det eksen min som prøvde å tukte meg! Endret 8. januar 2017 av Anciol 2
Gjest Axl Rose Skrevet 9. januar 2017 #47 Skrevet 9. januar 2017 Har enda arr etter det. Fysisk (et bittelite arr) og pskykisk (et stort arr)
Million Skrevet 9. januar 2017 #48 Skrevet 9. januar 2017 (endret) På 7.1.2017 den 19.21, AnonymBruker skrev: Har du? Anonymkode: 2d4ec...46f Faktisk, ja, men det er mange, mange år siden nå. Det var en kjæreste jeg hadde da jeg var 17-18. Over 30 år siden. Han kunne kaste meg i veggen og holde meg der ved å ta tak rundt halsen min og presse meg inn i veggen. I friminuttet på skolen kunne han finne på å sparke til meg uten grunn, og brydde seg ikke om at folk rundt så hva han gjorde. En gang i Oslo sentrum gikk han løs på meg i et portrom rett ved Karl Johan. Det var så ille at jeg ropte om hjelp. Heldigvis kom et par - tre kraftige skjeggete karer gående og de ilte til da de hørte meg og så hva han drev med. Jeg ba dem holde han fast til jeg var ute av syne, så jeg kunne komme meg bort. Det gjorde de. Denne kjæresten var helt sprø. Jeg var sammen med han i ca 7 måneder, og tåpelig nok var jeg knust av kjærlighetssorg da det ble slutt. Husker ikke helt hvem som gjorde det slutt, men i ettertid, da jeg fikk tenkt meg om, var jeg sjeleglad for at jeg kom meg unna han. Han var en fremtidig konebanker, uten tvil. Jeg har i årene etterpå (tredve år og mer) lurt på hvordan han endte opp i sitt/sine forhold. Ble han konemishandler? Er han gift i dag, og er han i så fall snill mot henne eller er han en av de grusomme konemishandlerne som får gjøre som han vil med kona hjemme fordi hun er for skamfull til å si fra til noen? Han er ikke på Facebook. Endret 9. januar 2017 av Million 1
Josefinel Skrevet 9. januar 2017 #49 Skrevet 9. januar 2017 På en måte? Spilte fotball og når kampen var over klagde denne ene spilleren på keeperen, så (så dum som jeg er) sa jeg "ja du kunne jo prøvd å stå bedre selv". Endte til slutt på bakken
Stoltskeiv Skrevet 10. januar 2017 #50 Skrevet 10. januar 2017 Jeg ble mobbet på ungdomsskolen. Både fysisk og psykisk. Mista tellinga på hvor mange ganger jeg ble slått ned. Ble slått i magen så jeg mistet pusten en gang og kom meg ikke opp igjen. Måtte få hjelp til å rekke bussen hjem siden det skjedde etter skolen. Dagen etter så nektet jeg å gå på skolen. Noen vitner ofra bussen sin for å si i fra til rektor med en gang. Også hadde jeg en gutt som var bestevennen min før som en eller annen grunn holdt meg fast fordi en venn av han skulle slå alt han kunne på ansiktet mitt. Han har sagt unnskyld for det mange ganger og det er tydelig han tenker mye på det enda selvom det er 8 år siden. Jeg ble slått ned flere ganger. Jeg sliter enda med dette, og jobber med enkelte ting. Selvom det er snart er 5 år siden jeg sluttet på ungdomskolen 1
O-M Skrevet 11. januar 2017 #51 Skrevet 11. januar 2017 Ja, flere ganger. Tenker ikke stort over det.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #52 Skrevet 11. januar 2017 Jobber med demente og fått noen spark og slag. Ble slått ett par ganger på ungdomsskolen av noen som syns det var kult. Tror ikke jeg gjorde noe spesielt med det. Mulig jeg sa ett eller annet, men jeg slo ikke tilbake i alle fall. Ellers har jeg blitt slått noen ganger av moren min. En gang av samboeren til mamma. En gang av min samboer. Jeg valgte og tilgi og han vet veldig godt at om det skjer igjen er det slutt. Er fem år siden han slo og ikke gjort noe voldelig mot meg siden. Anonymkode: 37b3d...9a9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #53 Skrevet 11. januar 2017 Har blitt utsatt for vold, går til traumebehandling (ptsd) Anonymkode: 3171b...7d0 1
brownbrown Skrevet 13. januar 2017 #55 Skrevet 13. januar 2017 har vært i et forhold med en som var kontrollerende og drev med fysisk terror, mentalt ustabil også. hun slo meg når vi kranglet flere ganger. dum som jeg er gjore jeg ikke noe tilbake fordi hun var kvinne og veldig liten. nå etter jo dumpet henne og tenker tilbake , angrer jeg på at jeg ikke skambanket henne
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #56 Skrevet 13. januar 2017 På 7.1.2017 den 19.28, Gjest RealWildOne skrev: Vil ikke betegne det som vold men eneste en av mine ekser som slo til meg en gang, var aldri noe alvorlig alvorlig og jeg fortjente nok at hun slo til meg, hun ble nok mest sjokkert selv av at hun gjorde det fordi hun var forbannet på at jeg hadde hatt møtt ei venninne uten at hun fikk vite om det hverken før eller etterpå. Men hun sjekket meldingene på min telefon og fant ut av det og da svartnet det for henne... Var i en slosskamp som 18-20 åring også men han fikk nok mer juling enn omvendt, ikke noen alvorlig greie det heller. INGEN fortjener å bli slått, heller ikke du. Anonymkode: 29d29...f60 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #57 Skrevet 2. februar 2017 Nei. Heldigvis ikke. Håper det aldri skjer heller. Anonymkode: 394e6...798
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #59 Skrevet 2. februar 2017 psykisk vold fra nav Anonymkode: 85851...f66 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #60 Skrevet 2. februar 2017 Jepp! Han fikk ikke viljen sin. Han ville på byen og jeg hadde ikke råd. Da måtte han både slå og sparke. Anonymkode: 40ae4...7f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå