AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Ja, men da slo jeg opp. Han slo meg så hardt at jeg fløy over stuebordet og landet på gulvet. Så satt han seg over meg og truet med neven før det så ut til å gå opp for han hva han drev med. Han løp ut og forsøkte siden å få meg tilbake i flere år , men nei - jeg vil aldri tilbake til en som slår en kvinne. Han var forresten veldig stor og sterk - dørvakt... jeg er liten og lett å banke . Anonymkode: 8e3b3...bcb 1
Gjest RealWildOne Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Vil ikke betegne det som vold men eneste en av mine ekser som slo til meg en gang, var aldri noe alvorlig alvorlig og jeg fortjente nok at hun slo til meg, hun ble nok mest sjokkert selv av at hun gjorde det fordi hun var forbannet på at jeg hadde hatt møtt ei venninne uten at hun fikk vite om det hverken før eller etterpå. Men hun sjekket meldingene på min telefon og fant ut av det og da svartnet det for henne... Var i en slosskamp som 18-20 åring også men han fikk nok mer juling enn omvendt, ikke noen alvorlig greie det heller.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Nei, alle liker meg Anonymkode: 6bcc7...fed 1
Arabella Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Jeg er oppvokst som den eldste i en søskenflokk. Jeg var vel ikke et slikt barn som min mor forestilte seg, så jeg ble hennes personlige søppelbøtte og huggestabbe. Daglig kjefting og ørefiker slik jeg husker tilbake på barndommen. Ørefikene og slagene ble det slutt på da jeg var ca. 15-16 år. Da hadde jeg fått noen voldsomme utbrudd og slengte saker og ting rundt meg og hylte, så hun ble visst redd. Min mann var også brutal mange ganger. Utad var alt flott og fint. Jeg håper mine barn ikke forstod så mye. Endret 7. januar 2017 av Arabella Tastaturet er ikke venn med meg. :(
Gjest canacas Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Ja, desverre. Flere ganger også. Første gang jeg fikk juling, var av en jevnaldrende som ville ha sex med meg. Jeg var 16. Jeg har ikke opplevd vold siden den verste hendelsen, det er snart 20 år siden.
ajarRun Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 ja! En gang jeg gikk tur med min tidligere samboer (som er en brukbar sangerinne, det blir relevant senere) så oppdaget vi at hun søte asiaten fra The Blacksheeps gikk mot oss. Da sa jeg: "Jeg har alltid hatt lyst på en kjæreste som kunne synge" og så slo hun meg helt ute av det blå. Det var hverken første eller siste gangen hun slo meg. En gang bet hun meg også, skulle poste et bilde men jeg fant det ikke akkurat nå...
MartinOslo Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 52 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Fått juling og skutt. Har du vært i militæret? I tillegg til å være lege? Eller en kombinasjon?
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 24 minutter siden, MartinOslo skrev: Har du vært i militæret? I tillegg til å være lege? Eller en kombinasjon? Nei. Feil plass til feil tid rett og slett... Ble aldri ferdig lege..
MartinOslo Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Nei. Feil plass til feil tid rett og slett... Ble aldri ferdig lege.. Okay:)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Ja på en måte... Påbarneskolen ble jeg dyttet og spent ben på, med vilje. Ble også piska med vått hoppetau av to jenter i klassen en gang... Sa fra til lærer alle tre gangene. Elevene som skada meg løy og sa de ikke hadde gjort noe mot meg. Læreren trodde de elevene og sa jeg måtte slutte å lyve/ta alt så seriøst🙃 Anonymkode: 8130a...95f 2
Ti.09 Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 Fått helt vondt inni meg av å lese dette.. En i klassen ble utsatt for blind vold, helt forferdelig! Det gikk heldigvis bra med henne, men jeg håper gjerningsmannen får som fortjent! Vil gi alle dere en klem!
melatonin Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 Vold på jobb har jeg opplevd mye av. Men ble headbanga ac en som trodde jeg var exen hans på byen... Han ble lang I maska og flau. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #19 Skrevet 7. januar 2017 Jeg ble regelmessig slått hjemme og på skolen i alle år. I tillegg har jeg vært utsatt for blind vold ved et par anledninger + en voldelig partner. Jeg har imidlertid to regler. Du kan slå meg ned, men ikke faen om jeg blir liggende. Du kan slå, men jeg kommer aldri til å gi meg uten kamp. Anonymkode: a15d2...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 Nei, aldri. Har hittil levd et liv hvor vold er fremmed og noe man leser om i avisene eller ser på TV. For meg er det helt fjernt å skulle løse noe med vold, og jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert om noen f.eks. hadde slått meg. Er takknemlig for at jeg har hatt et såpass trygt liv sånn sett, samtidig som at dette er normalen for meg, så jeg har nok aldri tenkt så mye over det heller. (Jente, 28 år.) Anonymkode: 03e56...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå