Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #1 Skrevet 26. juli 2002 Synes jeg er for ung til å ha dette problemet ennå...det er snakk om strekkmerker på innside av lår...dvs langt nedover bena...jeg er verken overvektig og har ingen graviditet å skylde på og av den grunn blir frustrasjonen over strekkmerkene enda større....!!!!Er det noen som har erfaring med kremer o.l som hjelper???? Er villig til å prøve alt!!! Klem fra en som gjerne har lyst å gå i bikini neste sommer!!!! :D
Majken Skrevet 26. juli 2002 #2 Skrevet 26. juli 2002 Kan vel gå i bikini selv om man har strekkmerker........? Bruk bodylotion, da blir de i hvert fall mindre synlige etterhvert.
Gjest Diva Skrevet 29. juli 2002 #3 Skrevet 29. juli 2002 Hei :D Jeg har en del strekkmerker på hofter og lår. Er ikke gravid, men har noen kilo for mye... Har begynt å bruke en krem fra apoteket som heter Action Intègrale Vergetures fra Vichy. Den skal visstnok både korrigere og forhindre nye strekkmerker. Den kostet ca 179,- Har bare brukt den halvannen uke og foreløpig er noen av merkene litt blekere. Får håpe den virker!!! ??? Lykke til Kattepus
Gjest Diva Skrevet 29. juli 2002 #4 Skrevet 29. juli 2002 Kattepus igjen : NB : Kremen må masseres inn i huden til den ikke er klissen lenger..... :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå