Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt å synge vi lovar - Eva Weel Skram, men jeg blir stadig avbrytet  av at jeg begynner å gråte fordi den har så fin tekst. Det er vel egentlig Oscar Danielson som har den. Besvärjelse 

Hvilken sang får deg til å gråte? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: f939f...974

AnonymBruker
Skrevet

Jag trodde englarna fans, bara bara i himmelen. 

Frustrasjonstårene, sinnetårene, grøssetårene spruter!

Anonymkode: 9411f...67f

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 5d2db...903

Gjest Belle âme
Skrevet

Samme som den over her: Concrete Angel. Den er så trist. 

Skrevet

Why - Rascal Flatts

Skrevet

In loving memory - Alter Bridge

Skrevet

Så og si alle sangene til Avril Lavigne🙄 På ungdomsskolen gikk jeg gjennom en vanskelig tid og hørte på de sangene da... Når jeg hører enkelte av sangene hennes så minner de meg om den tiden dessverre

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: b8d57...8da

• Liker 1
Skrevet

Here without you med 3 doors down. 

Gjest RealWildOne
Skrevet

Jeg har flere sanger som påvirker meg mentalt, som kan ta meg tilbake til gamle følelser på skremmende intenst vis, ikke bare triste følelser men også glade følelser. Så kan trygt si at musikk gjør meg sentimental.

Men at det skal gå såpass langt at jeg skal gråte av det er kanskje å ta litt hardt i, for det skjer ikke bare av en sang i seg selv, i så fall må det være noe situasjonsbestemt i tillegg. Men jeg føler virkelig på følelsene musikken gir meg, som går over et vidt spekter.

Sist jeg felte tårer var det av ord, og de siste månedene har det skjedd flere ganger enn på lenge, ord som har berørt meg og det har vært samme avsender hver eneste gang - og de tårene har vært herlige å felle.

Skrevet

I det rette...eller heller gale hjørnet.

"He stopped loving her today".

- George Jones.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...