Sykkelkopp Skrevet 8. januar 2017 #21 Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, Blue Sapphire skrev: Gjør som Sykkelkopp sier.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #22 Skrevet 8. januar 2017 På 7.1.2017 den 19.04, AnonymBruker skrev: Trenger seriøst hjelp, hvordan får jeg med meg en dame hjem fra byen? Er helt grønn her og det har gått adskillige år nå siden kvinnelig selskap og ikke minst sex... Anonymkode: 138ba...fa3 Invitere henne og se om hun vil. Ikke stjel henne, da blir de vanligvis vanskelig. Anonymkode: cf5a4...f15
brownbrown Skrevet 8. januar 2017 #23 Skrevet 8. januar 2017 På 1/7/2017 den 19.04, AnonymBruker skrev: Trenger seriøst hjelp, hvordan får jeg med meg en dame hjem fra byen? Er helt grønn her og det har gått adskillige år nå siden kvinnelig selskap og ikke minst sex... Anonymkode: 138ba...fa3 er bare til å spørre " vil du være med meg hjem"......er ikke vanskelig hun sier enten ja eller nei....har dratt damer med meg hjem i 10 år med den der hehehe. trenger bare å flørte litt ...hjelper å se bra ut også
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #24 Skrevet 8. januar 2017 På Saturday, January 07, 2017 den 18.04, AnonymBruker skrev: Trenger seriøst hjelp, hvordan får jeg med meg en dame hjem fra byen? Er helt grønn her og det har gått adskillige år nå siden kvinnelig selskap og ikke minst sex... Anonymkode: 138ba...fa3 Om du fokuserer på å få de med deg hjem fra byen, så skal du nok gå på noen smeller. Da står du straks nede på stigen. Gjør deg litt kostbar. Har du god kjemi, så hold igjen. Gi henne nr ditt, si du er intr i å prate mere, men at dere kan treffes en dag.... Anonymkode: adeae...5af
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #25 Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull. Utseende betyr svært lite når man sjekker ei dame. Når alt kommer til alt så er det confidence, selvsikkerhet, selvtillit som betyr noe. Vanligvis, ikke alltid, men svært ofte er dama "penere" enn mannen i et forhold. Anonymkode: c09f9...e13 Må ikke tro på alt det som står skrevet i PUA nyhetsbrevene. Anonymkode: 235dd...446 1
Derpderp Skrevet 8. januar 2017 #26 Skrevet 8. januar 2017 Det mest usexy i hele verden, according to me, er skikkelig fulle menn iallefall. Ikke er det attraktivt, ikke er det interessant, ikke føles det trygt og erfaringsmessig ikke spesielt kult når klærne faller heller. Pass på promillen, både din og hennes. Jeg tror at det viktigste du kan gjøre for å bli heldigere på byen, er å respektere oss og å ha interessant samtaler med kvinner i hverdagen. Jeg har "gått på byen" siden jeg var 16 og flytta på hybel, og merker fort hvem som er genuint interessert og respektfull - og hvem som bare vil feie over for egen del. Sistnevnte er skikkelig lite interessant. Jeg tror det er lettere å finne bra damer og å få dem med hjem fra byen, om du har god kontakt med dem i hverdagen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #27 Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull. Utseende betyr svært lite når man sjekker ei dame. Når alt kommer til alt så er det confidence, selvsikkerhet, selvtillit som betyr noe. Vanligvis, ikke alltid, men svært ofte er dama "penere" enn mannen i et forhold. Anonymkode: c09f9...e13 Her er det ikke snakk om forhold, men tilfeldig sex. En sjenert Chris Pratt drar flere damer enn en selvsikker Danny DeVito. Anonymkode: 22ca9...60f 3
Gjest Lykke_ Skrevet 8. januar 2017 #28 Skrevet 8. januar 2017 Hvorfor er målet å bare få med ei hjem fra byen? Hvorfor ikke bare møte noen på by, få nummeret hennes, møte henne edru og bli godt kjent, så når dere er klare for det ha sex?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #29 Skrevet 8. januar 2017 14 minutter siden, Lykke_ skrev: Hvorfor er målet å bare få med ei hjem fra byen? Hvorfor ikke bare møte noen på by, få nummeret hennes, møte henne edru og bli godt kjent, så når dere er klare for det ha sex? Sikkert fordi det er vanskeligere. Anonymkode: 22ca9...60f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #30 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her er det ikke snakk om forhold, men tilfeldig sex. En sjenert Chris Pratt drar flere damer enn en selvsikker Danny DeVito. Anonymkode: 22ca9...60f Så sant. Anonymkode: d2e84...5e3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #31 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 8.1.2017 den 13.10): Jeg spør bare rett ut om de vil bli med hjem og pule. Funker faktisk. Anonymkode: 7840f...8f5 Funker det alltid? Anonymkode: 86fe5...8f7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #32 Skrevet 28. juli 2022 Gjest AnonymBrunkrem skrev (På 8.1.2017 den 20.33): Hvis du sliter med flørtingen, hvorfor ikke bare betale for det? Det koster uansett ikke noe mer enn en kveld ute på byen, og så kan du i tillegg ha sex klin edru uten at det er creepy, ikke noe drama i ettertid, ingen sårede følelser etc. Det er ikke det samme Anonymkode: 86fe5...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå