Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir veldig trist hver gang TR kommer.. Jeg har bare lyst å grine og føler at jeg/vi gjør noe feil. Har sex alle de "teoretisk rette" dagene men allikevel så klaffer det ikke...  Legen sier at alt er så det skal være med oss så det er veldig frustrende.  Noen andre som tar det skikkelig tungt hver måned?

Anonymkode: 298ff...80b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åhhhhh

er det Tante Rød du mener?

Hva med å skrive forståelig slik at alle skjønner hva du mener

Lykke til videre, det ordner seg nok

Anonymkode: 2405f...850

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne skrevet akkurat det samme for 1 mnd siden, men nå sitter jeg her med en positiv test i handa etter snart 9 mnd som prøvere😍Det skjer helt plutselig når dere minst venter det. Hvor lenge har dere prøvd? Denne gangen gav jeg f'n i alt og bare koste meg med mannen/familien i jul/nyttår. Drakk vin etc etc, så jeg har troen på å slappe av uten masse kjærringråd, nazi etc.

Anonymkode: cbc01...3e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne skrevet akkurat det samme for 1 mnd siden, men nå sitter jeg her med en positiv test i handa etter snart 9 mnd som prøvere😍Det skjer helt plutselig når dere minst venter det. Hvor lenge har dere prøvd? Denne gangen gav jeg f'n i alt og bare koste meg med mannen/familien i jul/nyttår. Drakk vin etc etc, så jeg har troen på å slappe av uten masse kjærringråd, nazi etc.

Men har ikke du 3 unger fra før? Eller blander jeg deg med en annen? 

Anonymkode: 9ff05...e32

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det har jeg, men har hatt samme tankene/følelsene som deg for det. Jeg venter nå barn med ny mann og det er 11 år siden sist jeg var gravid. Jeg var redd det var noe galt med meg/oss...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det har jeg, men har hatt samme tankene/følelsene som deg for det. Jeg venter nå barn med ny mann og det er 11 år siden sist jeg var gravid. Jeg var redd det var noe galt med meg/oss...

Jeg tror det er litt anderledes for oss som ikke har noen barn gitt... Som risikerer å ende opp som barnløse,  Men samme det. Det får bli en annen diskusjon.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er litt anderledes for oss som ikke har noen barn gitt... Som risikerer å ende opp som barnløse,  Men samme det. Det får bli en annen diskusjon.

Det vet vel ikke du, man kan føle seg trist hver gang mensen kommer når man er prøver uansett. Skjønner det er andre bekymringer om å forbli barnløs, men du skrev ingenting om det og fra alt vi visste kunne du hatt barn fra før. Skjønner man bør trø forsiktig her inne.. Jeg prøvde faktisk berolige deg!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig trist hver gang ja.. for meg hjalp det ikke før jeg sluttet å prøve så hardt. Tankene kom etterhvert med at kansje vi bare ikke kunne få barn.. men etter litt hjelp så gikk det ☺

Anonymkode: 9323d...627

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel helt uvesentlig hvor mange barn man eventuelt har fra før? Prøveperioden kan være tung nok uansett.

Der blir jo helt feil om man ikke kan uttale seg bare fordi man har barn fra før. 

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, PositivPessimist skrev:

Det er vel helt uvesentlig hvor mange barn man eventuelt har fra før? Prøveperioden kan være tung nok uansett.

Der blir jo helt feil om man ikke kan uttale seg bare fordi man har barn fra før. 

Takk🙏🏻

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, PositivPessimist skrev:

Nei det selvfølgelig ikke uvesentlig.  hvis man ikke får unge nr 3,4,5.6 så er dette et luksusproblem. Får man ikke barn i det hele tatt så er dette en tragedie. 

Man kan ikke sammenligne disse to tilfellene i det hele tatt! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Tusen takk for svar. Håper det skjer når vi minst venter det ja 😍 Det du skriver hjelper veldig på håpet.

ps. Jeg er HI og ikke den samme AB som har kommentert over her. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Tusen takk for svar. Håper det skjer når vi minst venter det ja 😍 Det du skriver hjelper veldig på håpet.

ps. Jeg er HI og ikke den samme AB som har kommentert over her. 

Så bra☺️ Baktanken for at jeg delte min erfaring var for å gi håp💕 Hadde ikke trodd det skulle bli så mye styr rundt det svaret mitt😐

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det selvfølgelig ikke uvesentlig.  hvis man ikke får unge nr 3,4,5.6 så er dette et luksusproblem. Får man ikke barn i det hele tatt så er dette en tragedie. 

Man kan ikke sammenligne disse to tilfellene i det hele tatt! 

Og nettopp fordi man ikke kan sammenligne de to tilfellene blir det i grunn uvesentlig.

På samme måte som man strengt tatt ikke burde klage over noen ting i livet fordi det alltid er noen som har der verre et annet sted i verden.

Folk må ta valg og avgjørelser i forhold til seg selv, sitt eget utgangspunkt og ønske. Og da kan ingen andre si hva som er rett og galt.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, frk.Sanna skrev:

Så bra☺️ Baktanken for at jeg delte min erfaring var for å gi håp💕 Hadde ikke trodd det skulle bli så mye styr rundt det svaret mitt😐

3 barn og at man fikk fjerde ved PP 9 er jo ikke "håp" i form av noe annet enn at du er fertil og får barn. Hadde samtlige vært under årevis med prøving eller diverse inngrep ser jeg jo greia.

Men ja, også for meg som allerede har et barn så føles tristheten faktisk større denne gangen enn ved sist prøveperiode. Selv om jeg var minst like bekymret da. Men jeg har og høyere risiko for infertilitet- mulig det spiller inn. 

Anonymkode: 4ead7...5bf

Skrevet
På Saturday, January 07, 2017 den 18.39, AnonymBruker skrev:

Blir veldig trist hver gang TR kommer.. Jeg har bare lyst å grine og føler at jeg/vi gjør noe feil. Har sex alle de "teoretisk rette" dagene men allikevel så klaffer det ikke...  Legen sier at alt er så det skal være med oss så det er veldig frustrende.  Noen andre som tar det skikkelig tungt hver måned?

Ikke kall det tante rød. Er det flaut å si mensen? Du er ikke voksen nok til å få barn om mensen er flaut

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ikke kall det tante rød. Er det flaut å si mensen? Du er ikke voksen nok til å få barn om mensen er flaut

Herregud... les de andre postene her så kan du se at TR somregel er det som brukes for mensen, sammen med blant annet IKM, EL osv. Mensen er da ikke flaut. Hvordan kan du anta at det er tilfellet?

• Liker 1
Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 barn og at man fikk fjerde ved PP 9 er jo ikke "håp" i form av noe annet enn at du er fertil og får barn. Hadde samtlige vært under årevis med prøving eller diverse inngrep ser jeg jo greia.

Men ja, også for meg som allerede har et barn så føles tristheten faktisk større denne gangen enn ved sist prøveperiode. Selv om jeg var minst like bekymret da. Men jeg har og høyere risiko for infertilitet- mulig det spiller inn. 

Anonymkode: 4ead7...5bf

Jeg skrev ingenting i svarer mitt at jeg hadde 3 barn fra før jeg. Jeg kjente meg igjen i følelsene til TS å sa det klaffet for oss når jeg gav opp etter 9 mnd. Kjenner jeg er lei for å forsvare meg på tilbakemeldingen til TS. Virker som en del er misunnelig på at jeg venter nr 4 og føler seg bedre av å trakke på andre av den grunn.... Igjen det stod ingenting om at TS var barnløs heller! Jeg har heller ikke tatt det for gitt at jeg skulle få flere barn og har vært bekymret for at det er noe galt, at jeg er for gammel og at mannen min aldri ville oppleve å bli pappa.

Endret av frk.Sanna
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud... les de andre postene her så kan du se at TR somregel er det som brukes for mensen, sammen med blant annet IKM, EL osv. Mensen er da ikke flaut. Hvordan kan du anta at det er tilfellet?

Er uansett teit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Maleficenta skrev:

Er uansett teit

Du er teit

Anonymkode: 21bbe...783

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...