Gå til innhold

Sexy og pulbar?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei og nei. Det er ikke utelukkende utseende som avgjør det.

Anonymkode: 27838...1dc

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Av en eller annen grunn forbinder jeg utseende hans med en bitter guttunge. Tror det er fordi jeg møtte på en fyr som var sånn en gang som lignet litt. Klarer ikke helt å se objektivt på han etter det.

Anonymkode: 52417...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du skriver at utseende ikke teller så mye, så fant jeg frem et par for å se om du kan stå for det du mente. 

Anonymkode: eaa1b...782

Jeg skrev ikke at utseende ikke teller så mye. Jeg skrev at det ikke er utelukkende utseende som avgjør det. Altså at det ikke bare er utseende som avgjør det :) Ser ut som det var en misforståelse der.

Anonymkode: 27838...1dc

Skrevet

Det hadde kommet an på personligheten hans, utstrålingen, stemmen, om han luktet godt osv. Kunne sett for meg litt dirty og dyrisk sex med ham i en apokalypse-situasjon. 

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Av en eller annen grunn forbinder jeg utseende hans med en bitter guttunge. Tror det er fordi jeg møtte på en fyr som var sånn en gang som lignet litt. Klarer ikke helt å se objektivt på han etter det.

Nei nå får du gi deg.

Ja jeg er ts, men hvorfor det ble skrevet som anonymbruker må du spørre høyere makter om. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så kvinnfolk. Hvis dere hadde møtt en lignende fyr. En som var ganske lik Snake/BB fra MGS spillet. Hadde dere takket ja til sex? Forhold? Eller er ikke fjeset, og frisyren sexy nok for dere? 

Anonymkode: c27dc...a14

Æsj nei, hadde heller tatt til takke med en gammel gris som gjemmer seg bak et tastatur. :kvalm:

Anonymkode: 846d3...859

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Nei nå får du gi deg.

Ja jeg er ts, men hvorfor det ble skrevet som anonymbruker må du spørre høyere makter om. 

Hæ? For å gjøre det klart: Det ble ikke skrevet at han karakteren ser ut som en bitter guttunge.

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? For å gjøre det klart: Det ble ikke skrevet at han karakteren ser ut som en bitter guttunge.

Aah da så :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Aah da så :) 

Jeg får bare assosiasjoner til det fordi jeg en gang møtte en fyr som lignet litt på han karakteren og han oppførte seg litt som en bitter guttunge. Ikke karakteren, men han jeg møtte som minner om karakterens utseende :) Så da er det vanskelig å se objektivt på karakteren i ettertid når man har slike assosiasjoner til utseende :) Hvis du forstår hva jeg mener :P 

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får bare assosiasjoner til det fordi jeg en gang møtte en fyr som lignet litt på han karakteren og han oppførte seg litt som en bitter guttunge. Ikke karakteren, men han jeg møtte som minner om karakterens utseende :) Så da er det vanskelig å se objektivt på karakteren i ettertid når man har slike assosiasjoner til utseende :) Hvis du forstår hva jeg mener :P 

Ja skjønner. 

Skrevet

Om du lurer på om du burde gå med en lapp foran øyet for å se kul ut så er svaret nei.

• Liker 2
Skrevet

Litt teit frisyre, men utseendemessig er han da pulbar :P

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, Hermine Grang skrev:

Om du lurer på om du burde gå med en lapp foran øyet for å se kul ut så er svaret nei.

Hahaha nei ikke det jeg mener. Grunnen til jeg spør er for utseende og hår frisyren ligner meg. Jeg har mindre skjegg da. Så litt morsomt å se hva kg brukere mener om utseendet. Nei trenger ikke bekreftelse for jeg vet jeg er godt likt. Bare nysgjerrig. Ingenting med lappen å gjør selv om det faktisk er kult for jeg elsker sjørøvere! Jeg vil helst se på begge øynene jeg da, men hadde jeg (gud forby) mistet øye i en ulykke eller noe så hadde jeg faen meg ikke villet hatt noe falskt øye. Mitt eller ingenting! 

41 minutter siden, Nicathv skrev:

Litt teit frisyre, men utseendemessig er han da pulbar :P

Teit? Hvorfor?

Skrevet
7 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Teit? Hvorfor?

Bare personlig preferanse. Ville kanskje likt McGuyver-sveis bedre om det var 1985 nå?

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.
/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...