AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Har dere noen gang opplevd at legen deres har grått foran dere på legekontoret? Jeg vet det at leger bare er mennesker de også. jeg spør da jeg har opplevd dette, men ingen av mine bekjente har opplevd dette. Anonymkode: 6ba5b...150
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Nei. Men bra de har følelser de og. Har tvilt på det. Anonymkode: 92b4d...07c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere noen gang opplevd at legen deres har grått foran dere på legekontoret? Jeg vet det at leger bare er mennesker de også. jeg spør da jeg har opplevd dette, men ingen av mine bekjente har opplevd dette. Anonymkode: 6ba5b...150 Leger skal opptre empatisk men profesjonelt. Dette krever at legens egne følelser holdes utenfor i konsultasjonssituasjonen. Skal legen gråte, får h*n gjøre det et annet sted, slik at dette ikke blir en tilleggsbelastning for pasient eller pårørende. Anonymkode: dae09...c48
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Nei, men har hatt en lege som gikk utenfor den profesjonelle rollen og viste mer omsorg enn vanlig, i en alvorlig situasjon, og det er jeg takknemlig for. Anonymkode: a8777...c16
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Nei. Jeg tror aldri jeg har sett voksne folk gråte. Anonymkode: 66ea2...13c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Nei. Men jeg hadde forstått det om det hadde skjedd. Altså, nå mener jeg ikke at jeg er en så jævlig pasient at jeg får legene mine til å gråte, jeg mener at jeg forstår at mennesker av alle yrker og slag kan ha en tøff og vanskelig dag/ liv. Og at de pasientene som kom før meg eller hendelser i livet til personen kan gjøre at det tipper over. Jeg er et menneske og legen er et menneske, jeg forventer ikke at han skal være en kaldere robot enn meg Anonymkode: f577f...705 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå