AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg går på fhs, og nå på mandag reiser de jeg henger mest med på skolen. Jeg har en venn igjen, jeg ikke er sååå god venn med! Vil liksom ikke være ensom den uka, alle har jo på en måte sine venner... stresser over det Anonymkode: c64dd...81d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Trenger ikke å stresse. En uke kan gå rask bare man planlegger og vet man skal fylle det opp med. Hva liker du å gjøre da? Hva slags hobbyer har du? Film, spill osv Anonymkode: 5871c...026
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Du kan gå ut og fotografere, lage spill, tegne, få nye hobbyer... Alt kommer an på hva slags interesser du har. Anonymkode: 5871c...026
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 En av dagene kan du sitte på en cafe, kose deg med en diger bolle og en stor kopp med kakao, og surfe nettet. Du kan kanskje begynne å skrive en en morsom roman. Anonymkode: 5871c...026
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 hvis du er så avhengig av vennene dine. Tror jeg det er sunt for deg å være en stund alene. Nå blir du tvunget til å få deg en hobby og finne på ting på egenhånd. Anonymkode: 0af28...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå