AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Hadde du både mor og far? Skilte eller sammen? Hvor mange søsken? Noen besteforeldre som bodde med dere? Fosterbarn? Stesøsken eller steforeldre? Anonymkode: f137c...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Mamma og pappa skilte seg når jeg var 5. De har alltid vært gode venner, så de har feiret jul sammen o.l. om det passet seg. 1 bror. Mamma gifter seg igjen(og skilte seg igjen) også fikk jeg en halvbror. Anonymkode: 5730a...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Mor og far, to søsken. Ingen besteforeldre, stesøsken, fosterbarn eller noe annet som bodde med oss. Anonymkode: 7357c...551
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Mor, far, gift til far døde. To yngre søsken. Etter hvert giftet mor seg igjen, men da var jeg voksen. Alle er døde nå. Anonymkode: 11ca7...643
Cesil Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Vokste opp sammen med mamma, pappa og to eldre brødre. Foreldrene mine er fortsatt gift. En trygg og fin oppvekst, med foreldre som har stilt opp og støttet oss hele veien. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Mor og far, 3 søsken inkludert meg. Ingen andre som bodde hos oss. Et søsken psykisk utviklingshemmet, noe som preget oppveksten betydelig. Anonymkode: cd2d9...078
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Vokste opp med en far som var alkoholiker og manipulator og en mor som var underkuet. De skilte seg da jeg var voksen. har bare kontakt med min mor. Har også to søsken jeg vokste opp med. Endret 7. januar 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Vokst opp med mor og far, og bestemor i kjellerleiligheten Far jobbet mye, mor var hjemmeværende. Fikk mange småsøsken. Herlig oppvekst! Måtte tidlig ta ansvar og være barnevakt. Anonymkode: 9ced6...93b 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 Far og mor var katolikker så skilsmisse av utelukket . Selv om mamma var både fysisk og psykisk syk en del ganger og ulykkekig i ekteskapet. Det merket alle mine 3 søsken.. vi viste om en uekte søster fra pappa . Fikk kontakt med henne etter foreldre mine døde. Anonymkode: aec90...beb
Lakrisjenta Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Mor narkoman, far drakk mye og var voldelig til tider. Mor forsvant fra livet når jeg var 5 år. Oppvokst hos far, med 2 yngre brødre og i perioder stesøstre og stemor som hater meg. Glad jeg er voksen for å si det sånn..
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 Mor, far og 3 søsken, de skilte seg da jeg var 17. Vokst opp uten noe særlig nærhet og varme i familien, ble på gråten da jeg som 13 åring var på hyttetur med skolevenninne, og hennes foreldre klemte hverandre, jeg hadde ikke sett sånt før. Anonymkode: 2f927...84c 3
Franord Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 Vokste opp med en yngre bror, og mor og far som var gift. Faren min døde når jeg var midt i tenårene. Våre nærmeste naboer var mine besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. En god oppvekst.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 Vokste opp med en mor og far (fremdeles gift) to eldre søstre. Min mor er irsk, vi var mye i Irland hvor vi hadde hus som var tilknyttet besteforeldrene mine. Hun var og katolsk, streng og litt kald, det var vår far som var omsorgspersonen i hjemmet.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 Mor og far fremdeles gift, mor sykepleier mens far sivilingeniør. Hus med hage, besteforeldre som bor noen timer unna, bror med utviklingsforstyrrelse. Ganske alminnelig familie. Anonymkode: f5bad...43b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 Død far, enslig mor 1 biologisk søster, 3 fostersøsken, 1 adoptert bror 3 døde besteforeldre, 1 bestefar 4 timer unna Anonymkode: 2b7a4...cd0
melatonin Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Mamma og pappa, en irriterende storesøster, 2 hunder, flere katter, 2 hamster, 1 marsvin, 1 papegøye og 20 ender. Disse vokste jeg opp med!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 Foreldrene mine er fortsatt gift, straks gullbryllup. Jeg har en storebror og storesøster. Ingen besteforeldre, alle var død før jeg fylte 2 år, så vi barn har få/ingen minner. Noen onkler og tanter med familie hadde vi, men de bodde et stykke unna og vi besøkte dem 3-4 ganger i året. Mamma var hjemmeværende, det var ikke noe uvanlig på 70-tallet. Vi barn ble nok ganske bortskjemt. Jeg hadde en veldig fin og trygg oppvekst. Anonymkode: 5987e...056
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 Vokst opp hos mor. Foreldre skilte seg tidlig. 4 søsken. Foreldre var periode rusmisbrukere og levde på sosialen som det hette den gangen så dårlig råd hadde de og. Far levde i perioder som uteligger når han ble kastet ut pga manglende husleie. Mye dramatikk, festing og drøye ting hjemme. En gang kom jeg hjem fra skolen og fant to livløse kompiser av mine foreldre i stua. De hadde tatt overdose. Ellers var det mobbing på skolen pga fattigdom / skilte seg ut. Så kom tenårene med misbruk, selvmordsforsøk og det klassiske der. Er glad jeg er voksen for å si det slik. Idag er familien relativt normal med høy utdannelse og gode jobber så alt håp er ikke ute selv om man får en dårlig start. Anonymkode: dfe97...4a4 1
Blue Sapphire Skrevet 8. januar 2017 #19 Skrevet 8. januar 2017 Vokst opp med en mor og far, storesøster og tvillingsøster.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #20 Skrevet 9. januar 2017 Mor, far og 3 søsken. Far jobbet mye og var lite hjemme. Mor og far krangla MYE, der far banket mor med gjevne mellomrom. De skilte seg aldri, men jeg skulle ønske at de gjorde det! Når far var sint så gikk det alltid ut over mor! Jeg var den "dumme" ungen, og det lot far meg få høre mange ganger. Har den dag i dag dårlig selvbilde pga ham. Siden jeg er den av barna som bor nærmest barndomshjemmet vårt, så er jeg fortsatt et "lett bytte" når far er i dårlig humør. Da er det ikke noe jeg gjør rett. Forferdelig trist situasjon å være i. Besøker nesten ikke far lenger i det hele tatt. Orker ikke. Mine søsken besøker far av og til, men selv de klarer ikke å være sammen ned ham lenge pga alt som har skjedd i barndommen vår. Anonymkode: 090eb...975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå