Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har veldig lyst å bli kjent med noen som er politi/politistudent. Noen som har gode tips?  Er det lurt og bli med i treningsklubb/styrke klubb/ crossfit for økt sjansje for og møte på noen som er det?

Anonymkode: 717ae...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra opp på til Politihøyskolen på Majorstua? Eller en annen phs? Snike det inn på et blålystreff? Stikk på politistasjonen? Ring 112?

Mange politifolk/studenter har treningsmulighet på jobb/skole - så vil vel bero på private interesser. Men tror Politiets Fellesforbund har rabattavtale med Sats Elixia - de hadde før i alle fall. Google dem og sjekk - der det er rabatt er sjansen større.

Men hvorfor ønsker du akkurat det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut fetlife. Mange politifolk der. Men de har gjerne sære seksuelle interesser da.

Anonymkode: 49bfe...582

AnonymBruker
Skrevet

Knus et butikkvindu. Så kommer de til deg ;)

Anonymkode: 35b9a...229

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut fetlife. Mange politifolk der. Men de har gjerne sære seksuelle interesser da.

Anonymkode: 49bfe...582

Hva er fetlife? aldri hørt om det.

Jeg vil bare bli venn med noen som er det, ikke noe forhold osv.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, niledh skrev:

Dra opp på til Politihøyskolen på Majorstua? Eller en annen phs? Snike det inn på et blålystreff? Stikk på politistasjonen? Ring 112?

Mange politifolk/studenter har treningsmulighet på jobb/skole - så vil vel bero på private interesser. Men tror Politiets Fellesforbund har rabattavtale med Sats Elixia - de hadde før i alle fall. Google dem og sjekk - der det er rabatt er sjansen større.

Men hvorfor ønsker du akkurat det?

Hvordan sniker man seg inn på blålystreff da? sjekker de ikke id da på folk som skal på det? Hvordan i det hele tatt skal jeg vite når og hvor det er? Vet de har det her men det går gjennom Facebook og folk blir invitert osv.
Holder til i en storby, men ikke Oslo.

AnonymBruker
Skrevet

Kan og bli med i en skytteklubb også kanskje gjør jeg blir kjent med noen som er det?

AnonymBruker
Skrevet

?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker du egentlig å kome i kontakt med politi folk?

Dersom man føler seg utrygg, så burde man heller skaffe seg livvakt eller noe! :erter:

Anonymkode: 1668e...ea1

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ønsker du egentlig å kome i kontakt med politi folk?

Dersom man føler seg utrygg, så burde man heller skaffe seg livvakt eller noe! :erter:

Anonymkode: 1668e...ea1

Høres interssant ut og være venn med noen som er det.

AnonymBruker
Skrevet

Dra til Larvik, der er det også Politihøgskole.

Anonymkode: 992d5...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...