AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Hei! Er svømming bra trening for rumpe? Anonymkode: ec521...772
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Svømming er utholdenhetstrening som gir ganske lav belastning på muskulaturen på mosjonsnivå. Du trener hele kroppen, aerobt. Der hovedbelastningen muskulært uansett er på overkropp. Så: nei. Ikke spesielt. Anonymkode: 4769c...6a1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Svømming er fantatisk for hele kroppen, spesielt holdning og ryggproblemer og kan også bearbeide traumer som feks voldtekt, du får kontakt med deg selv og din egne kropp, mange mishandlingsutsatte spalter kropp og sinn pga traumer, men svømming kan reparere dette og det kan yoga også. Men vær forberedet på sterke reaksjoner i etterkant. Anonymkode: a23ac...31e 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Svømming er bra for kroppen, og i kombinasjon med et godt kosthold så kan det redusere overflødig fett slik at man ser slankere og fastere ut. Men hvis du ønsker en virkelig fast, hard sprettrumpe, må det nok skikkelig styrketrening til. Jeg svømmer mye, men gidder ikke hard styrketrening på rumpe/lår. Jeg synes bare det er pent med litt kvinnelig, myk rumpe, og man kan fint være i god form og ha topp helse samtidig som man har myke, naturlige kurver. Anonymkode: 51e45...d23 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Svømming er fantatisk for hele kroppen, spesielt holdning og ryggproblemer og kan også bearbeide traumer som feks voldtekt, du får kontakt med deg selv og din egne kropp, mange mishandlingsutsatte spalter kropp og sinn pga traumer, men svømming kan reparere dette og det kan yoga også. Men vær forberedet på sterke reaksjoner i etterkant. Anonymkode: a23ac...31e (uthevet) Dette visste jeg ikke! Interessant! Anonymkode: ec521...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå