AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Nå har jeg brukt en krem fra la roche posay i ukesvis og er fornøyd. Det eneste som er litt tungvint er at man må bestille fra utlandet som kan ta lang tid. Kunne sånn sett tenke meg hudkrem/rens som er litt mer tilgjengelig. Ok å bestille fra nett, men fra en norsk nettside. Noen som kan anbefale noen produkter. Har slitt lenge med seboreisk eksem. Men endelig ser det ut til at jeg har skjønt hvordan jeg kan holde det i sjakk. Når jeg endelig har fått dette under kontroll kunne jeg tenke meg å jobbe litt med porer/sorte prikker. Bruker en peeling fra dermalogica som kan brukes som en enzym peeling. Husker ikke hva den heter, men den er god. Elsker også fuktmasken derfra. Men ønsker meg en nøytral og oljefri krem. Har en lei tendens til å klemme ut hudormene på nesen, men de kommer så fort tilbake og det eneste jeg kommer til å ende opp med er arr. Har fått noen få allerede. :/ Men rimelig overfladiske. Har også bittelitt tendens til couperose på det ene kinnet. Bruker rosaliac serumet fra la roche posay der. Noen som har noen produkttips. Hørt at å drikke grønn te kan være bra for huden? Eller er dt bare tull? Anonymkode: 91c59...58e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Har hørt at produkter med salisylsyre, eller BHA er bra for de sorte prikkene. Anonymkode: f75cb...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå