Elghund Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Tjobing. Oppvasken min har litt hvite flekker. (Har lest at det er lurt å rense filter, skal prøve det.) Men lurer på om det er farlig - om det er såpe i så store mengder at det er farlig. Eller om det er neglisjerbare mengder såpe eller kanskje fett etc fra filteret. På pakka med oppvasktablettene (Sun) advares det sterkt mot å få det i øynene, så tenkte kanskje veldig dumt å få det i magen. Pleier dere anse små, bleke flekker som noe mer enn et estetisk problem?
Gjest Bossa Nova Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Det er lurt må rense filteret jevnlig, ja. Du tar det bare ut og skyller det. Du kan jo ha på deg oppvaskhansker hvis du syns det er ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Tipper det bare er vannflekker. Bruker du glansemiddel? Jeg synes ikke det holder med det "innebyggete" glansemiddelet som er i enkelte oppvaskmiddeltabletter, så jeg bruker alltid glansemiddel i tillegg uansett hva slags oppvaskmiddeltabletter jeg har. Anonymkode: 5f350...96c
Elghund Skrevet 8. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2017 Vannflekker, det høres jo uskyldig ut. Thanks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå