ajarRun Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg har lyst på øl, får jeg 10% rabatt med Æ appen?
Tibbie Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Nei, det er ikke lov i Norge å gi rabatter på alkohol eller tobakk Men det kan nok funke på alkoholfri øl. Endret 7. januar 2017 av Tibbie
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 nop, det er ikke lov Anonymkode: ea41b...8f2
Million Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Nei, det sto i appen under registrering at det ikke gjaldt visse varer som tobakk, øl og reseptfrie medisiner (man får jo kjøpt Paracet og nesespray osv i vanlige butikker også). Det var et par ting til som det ikke gjaldt, men nå husker jeg ikke hva de var. Redigert; ved nærmere ettertanke; jeg tror det sto "alkohol" og ikke "øl" som et unntak fra rabattordningen under reg. i appen Endret 7. januar 2017 av Million tillegg
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 55 minutter siden, Tibbie skrev: Nei, det er ikke lov i Norge å gi rabatter på alkohol eller tobakk Men det kan nok funke på alkoholfri øl. Tror du har rett. Men ganske sikker på at Coop ga medlemsrabatt på øl før jul. Anonymkode: 8c7e4...02c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du har rett. Men ganske sikker på at Coop ga medlemsrabatt på øl før jul. Anonymkode: 8c7e4...02c Det finnes alkoholfritt øl. Anonymkode: c6052...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå