Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lasted ned appen i går og registrerte bankkortet mitt. Handlet på Rema i går, men det står fortsatt at jeg ikke har handlet noen ting i den.

Er det normalt at det tar noen dager? Eller skulle jeg ha bedt de scanne den strekkoden i tillegg til at jeg har registrert kortet mitt?

Synes forøvrig det er rimelig teit (og føler det er litt lureri) at man må ha handlet en vare 2 ganger før den kommer opp i den tilbuds-oversikten. Med liten husholdning tar det jo lang tid før jeg har kjøpt to av noe som helst. 

Anonymkode: 2b922...e7f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom opp med èn gang på min, selv om jeg ikke kjøpte to av alt. 

Anonymkode: 6bead...880

AnonymBruker
Skrevet

Da virker det som at det ikke ble registrert hos meg... For på det valget Handleturer står det at jeg ikke har handlet noe enda. 

Scannet du strekkode i kassa? Eller handlet du bare? 

AnonymBruker
Skrevet

De hadde startproblemer med bankkort i går. I min butikk skannet de strekkoden på telefonen til alle for sikkerhets skyld. 

Syntes det er ok at utenom første kjøp må en vare cære kjøpt to ganger for å komme opp. Hvis ikke ville tran, fenalår og gigapakke med vskepulver blitt miggende lenge på mi  topp ti uten at det er varer jeg kjøper mer enn en gang i halvåret. De fleste kjøper melk, brød, ost og kjøttdeig osv flere ganger innen to uker så appen vil oppdatere seg ganske fort likevel. 

Anonymkode: 70cb2...dff

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De hadde startproblemer med bankkort i går. I min butikk skannet de strekkoden på telefonen til alle for sikkerhets skyld. 

Syntes det er ok at utenom første kjøp må en vare cære kjøpt to ganger for å komme opp. Hvis ikke ville tran, fenalår og gigapakke med vskepulver blitt miggende lenge på mi  topp ti uten at det er varer jeg kjøper mer enn en gang i halvåret. De fleste kjøper melk, brød, ost og kjøttdeig osv flere ganger innen to uker så appen vil oppdatere seg ganske fort likevel. 

Ting på mitt andre kjøp, ligger i appen :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er forsåvidt OK, men hvis jeg må handle alle varer 2 ganger før de havner på rabattlisten. Ved første gangs handling mener jeg. Men nå virket det som at det ikke gjaldt ved oppstart da?

Sånn at det som jeg kjøpte i går teoretisk sett skulle vært på topplisten min nå, siden det var første gangs handling. 

Men så kjipt at det var problemer i går. :(  Det var ingen i kassa som sa noe om å scanne strekkoder. Men jeg spurte jo ikke heller da. For jeg regnet jo med at alt skulle gå greit siden jeg har registrert bankkort.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lasted ned appen i går og registrerte bankkortet mitt. Handlet på Rema i går, men det står fortsatt at jeg ikke har handlet noen ting i den.

Er det normalt at det tar noen dager? Eller skulle jeg ha bedt de scanne den strekkoden i tillegg til at jeg har registrert kortet mitt?

Synes forøvrig det er rimelig teit (og føler det er litt lureri) at man må ha handlet en vare 2 ganger før den kommer opp i den tilbuds-oversikten. Med liten husholdning tar det jo lang tid før jeg har kjøpt to av noe som helst. 

Regn med noe forsinkelser og uteblivelser til den 20 januar, da vi bytter server og tjenesteleverandør på matningen da:-)

Anonymkode: 90be7...cf0

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regn med noe forsinkelser og uteblivelser til den 20 januar, da vi bytter server og tjenesteleverandør på matningen da:-)

Regner med du jobber i Rema da siden du vet dette?

Men veldig merkelig å slippe en ustabil app hvor man skal bytte tjenesteleverandør rett rundt hjørnet.. Virket litt lite gjennomtenkt.. Men får håpe at kjøpet mitt i går kommer etterhvert. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handlet på torsdag, fikk rabatt og varene ble registrert i appen med det samme. Trengte ingen strekkode. Så at det tok litt ekstra tid med bankkortet pga. informasjonsinnhenting. 

Anonymkode: 32162...6a2

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med du jobber i Rema da siden du vet dette?

Men veldig merkelig å slippe en ustabil app hvor man skal bytte tjenesteleverandør rett rundt hjørnet.. Virket litt lite gjennomtenkt.. Men får håpe at kjøpet mitt i går kommer etterhvert. 

Man må regne med litt rusk i maskineriet når slikt skal lanseres. Den store plattformen er designet for fullt kjør og vi regner rundt 20 jan til å luke ut rusket.

Er litt verre om hovedserver og matning bryter sammen på over 300000 brukere samtidig:-)

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg tatt helgehandel og fikk han til å scanne koden for sikkerhets skyld. Da fikk jeg 10% på alt jeg kjøpte i dag i velskomst-tilbud. Og det jeg kjøpte er nå registrert i appen. 

Tror jeg velger å scanne kode en liten stund fremover til alle feil og mangler et luket ut.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg tatt helgehandel og fikk han til å scanne koden for sikkerhets skyld. Da fikk jeg 10% på alt jeg kjøpte i dag i velskomst-tilbud. Og det jeg kjøpte er nå registrert i appen. 

Tror jeg velger å scanne kode en liten stund fremover til alle feil og mangler et luket ut.

Nei, ingenting faller ut. men siden alt betatestes nå kan det gå veldig treigt pga kø i flaskehalsene. men alt blir registrert og havner i køen. Om natten går det mye fortere, da butikkene er stengt:-)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingenting faller ut. men siden alt betatestes nå kan det gå veldig treigt pga kø i flaskehalsene. men alt blir registrert og havner i køen. Om natten går det mye fortere, da butikkene er stengt:-)

Det jeg handlet i går er ikke registrert, mens det jeg handlet i dag er registrert, så jeg anser det som "tapt". Det var heldigvis ikke storhandel i går. Bare en Fjorland, brød og pålegg. 

Skrevet

Jeg har handlet 2 ganger etter appen kom. På handletur 2 kjøpte jeg nesten ingenting som var likt handletur 1. Allikevel ligger varer som jeg skal få 10% på fra første handletur. Ingenting fra handletur 2.

Skrevet

Har også handlet to ganger og alt kom inn første gang. Gleder meg til å se hvordan handlemønsteret mitt er når det stabiliserer seg om noen måneder. Dette fører ikke til at jeg kommer til å handle mer på Ræma. Jeg handler der det passer seg for dagen. Rema er nærmest, men må handle litt på Meny og Kiwi også for forandringes skyld og om jeg trenger andre varer enn de har der. Har rabattkort der jeg kan og bruker det når jeg trenger.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, sofie777 skrev:

Har også handlet to ganger og alt kom inn første gang. Gleder meg til å se hvordan handlemønsteret mitt er når det stabiliserer seg om noen måneder. Dette fører ikke til at jeg kommer til å handle mer på Ræma. Jeg handler der det passer seg for dagen. Rema er nærmest, men må handle litt på Meny og Kiwi også for forandringes skyld og om jeg trenger andre varer enn de har der. Har rabattkort der jeg kan og bruker det når jeg trenger.

Samme her, jeg kommer ikke til å endre handlerutiner. Kiwi (3 butikker faktisk) er nærmest hvis jeg er hjemme og skal handle, Rema er på vei hjem fra jobb hvis jeg skal handle da. Så det blir litt her og litt der. Og Meny innimellomhvis jeg skal ha noe spesielt. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Fant denne tråden, og sjekket mine handleturer på mobilen. Jeg trodde det gikk automatisk, for de to første gangene jeg handlet, gikk alt inn på mobilen - tenkte ikke mer over det. Men når jeg sjekker nå, ser jeg at bare de to første handleturene er registrert - og det er 14 dager siden. Så har jeg mistet turene etter det, ca 3 - 4. Nå får jeg sjekke nærmere neste gang jeg handler da.

Skrevet (endret)

Alle mine Rema-handleturer er registrert. Jeg har registrert bankkortet mitt i appen, så jeg trenger ikke scanne strekkoden på appen/medlemsskapet. Først, når alt er slått inn, sier kassadamen/mannen prisen til meg. Når jeg så stikker inn bankkortet for å betale, står systemet og summer noen sekunder før det finner at kortet mitt er reg, og så forandrer prisen seg til ny pris, rabattert 10%. Det betaler jeg.

Siste handletur var i går, og den står i appen.

De to siste kjøpene mine/handleturene er registrert i appen likevel, selv om jeg ikke scannet koden fra mobilen. Det holder altså at bankkortet er registrert.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...