Gå til innhold

Mer spennende sex!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et år inn i et forhold og han er den første jeg har vært trygg og voksen med så ønsker virkelig å nyte og utvikle sexualiteten min som kvinne og kjæreste med han.

Ønsker jo også å ta han litt med storm og at vi kan bli helt trygge med å dele fantasier sånn at vi kan nyte mer , og ha mer variert sex.

Stort sett samme stillinger eller "to sett" av variasjon. Sexen er kjempegod men ikke spennende nok! nå i lengden.. så jeg trenger tips til mer spennende sex, mer lokkende vorspiel, ha lenger sex og tips til kanskje litt kinky ting, stillinger, hjelpemidler vi kan prøve :)

Hittil har vi hatt tlf sex(spennende), jeg onanerer for han(spennende), sex i dusjen,  dildosex og sex i stua og soverommet. Har prøvd dirty talk men vet ikke om det slår an, har bedt han snakke mer dirty til meg men det gjør han kun når han er full. Rollespill og stripping ble for mye og fake for han. Hvordan kan vi utvikle oss og hva kan jeg gjøre for å gi oss mer spennende sex og triggere? Da mener jeg også av de små rutinemessige tingene vi kan variere (f eks tips som "bit han i øret") og ikke nødvendigvis ha helaftner med kremslikk hver kveld :P (men sånne tips også!)

på forhånd takk 

Anonymkode: 1816f...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...