Gå til innhold

Liker du mennesker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest antbug

Jeg har aldri vært av dem som får lyst til å bli bedre kjent med absolutt alle jeg møter, men jeg går ikke rundt og hater menneskeheten heller. Noen er kjempefine og noen er slitsomme, og jeg prøver å holde litt avstand til de jeg blir sliten og irritert av. Tar for gitt at enkelte ikke liker meg heller, og det er helt greit. Jeg tror ikke det er meningen at alle skal like alle her i verden, og livet blir mye lettere hvis man åpner opp for at folk kan være ålreite selv om de ikke er helt lik en selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man kan ikke bli elsket av alle.Aldri noen som blir fornøyd uansett.

Anonymkode: 5243d...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg har interesse for mennesker og er en som trives med å møte nye -men har blitt flinkere til å gå når jeg oppdager at vi ikke deler verdier. Gir altså stort sett folk en sjans. Det viktigste for å "holde ut" om jeg er i samvær/samarbeid med noen jeg ikke liker er om vi kan klare å respektere hverandres ulikheter, akksept for å være de individene vi er selv om vi tilbringer tid i samme "roam".

Verden og folkene i den kan være noe dritt, men på grunn av akkurat det så ser jeg det nesten på som en livsoppgave å finne de blomstene som er der så vi kan hjelpe hverandre med vann og næring. Selv om det noen gang legges tjukk asfalt over oss så nekter vi å gi oss, røttene får de aldri! 

Anonymkode: c8b5d...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...