Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire jul i USA i år sammen med kjæresten min, men ingen av oss har særlig med penger akkurat nå.

Så det er ikke sikkert vi får råd til gaver til hverandre (eller familie). Har fortsatt lyst til å gjøre noe for han men aner ikke hva. Vi skal feire jul to ganger, den 24. siden det gjøres sånn i Norge og så skal vi tilbringe den 25. sammen med familien hans.

Er det noen kreative sjeler som har noen tips på hvordan jeg kan gjøre den 24. ekstra spesiell når en har lite eller ingen penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på skikkelig masasje til ham kanskje

.. det du trener er kun litt masasjeolje .. noen lys .. og så deg.. :sjarmor:

Skrevet

Kjøp en flaske masasjeolje på BodyShop (eller andre steder - koster ikke all verden), og legg ved et "gavekort" på full "behandling"....

Koselig og billig :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Dere er så flinke så :ler:

Skriver under på forslaget til de to andre. :wink:

Skrevet
Like kreative begge to :ler:

Jepp, kanskje fordi vi vet at det "virker" :wink:

Skrevet

Hva med å bake en kake til han?..slår bedre ann enn massasje her i huset.

Gjest Mann 28
Skrevet

Gi han et gaveklippekort på sex, der han bestemmer tid og sted. Sett opp forskjellige aktiviteter han kan velge i mellom, f.eks. du er den aktive, han velge posisjoner, avsug, sex på spesielle steder osv...... forreste, om du har f.eks. 10 klipp... bør en STOR majoritet av klippene være munnsex til han :ler:

Gjest undrende?
Skrevet

hvor får du kjøpt slik ting da? Det er da ulovlig er det ikke? Kunne jeg aldri tenkt meg å kjøpt unansett.

Skrevet
hvor får du kjøpt slik ting da? Det er da ulovlig er det ikke? Kunne jeg aldri tenkt meg å kjøpt unansett.

Du lager det selv, vel.

Et gavekort som betyr at det er du som "stiller opp" når han vil, og med hva han vil.

10 "klipp"...

Gjest Underende
Skrevet

ok..sånn å forstå. Synes det er en veldig dum ting enda. Tenk om han skulle trekke frem dette, til alle verdens tider? selv når jeg er trøtt og sliten? Nei takk!! han får holde seg til den faste dagen i mnd.

Skrevet

Hva med å brenne en CD med utvalgte sanger til han? Også lager du et hefte hvor alle tekstene står. Ekstra hyggelig kan det være dersom tekstene sier noe spesielt til typen din.

Gavekort på sex var også en kjempeidé. (Selv om det blir en smule egoistisk gave...)

Gjest Mann 28
Skrevet
ok..sånn å forstå. Synes det er en veldig dum ting enda. Tenk om han skulle trekke frem dette' date=' til alle verdens tider? selv når jeg er trøtt og sliten? Nei takk!! han får holde seg til den faste dagen i mnd.[/quote']Akkurat, så du er så villig til å gi han noe spesielt, vise at du setter pris på han. Ja, ja... kjøpe en stor marsipangris da..... hadde jeg kunne velge ville jeg ha hatt en med sjokaldetrekk på... da kan han velge selv når han vil spise den, tror jeg hadde valgt å dele den opp i nok biter til at jeg kunne trøstespise en bit hver dag resten av måneden.... frem til "den faste dagen i mnd" endelig var her igjen :-?
Skrevet
Gi han et gaveklippekort på sex' date=' der han bestemmer tid og sted. Sett opp forskjellige aktiviteter han kan velge i mellom, f.eks. du er den aktive, han velge posisjoner, avsug, sex på spesielle steder osv...... forreste, om du har f.eks. 10 klipp... bør en STOR majoritet av klippene være munnsex til han :ler:[/quote']

Han trenger ikke gaveklippekort til det. Liker at han er 'sjefen' til vanlig. :sjarmor:

Men det var jo et morsomt forslag for det. Takk. :D

Veldig mange gode tips her. Vuderer å gjøre alt egentlig.

Kunne jo baket en kake, satt på CDen jeg lager mens jeg gir han massasje så kan han spise kaken etterpå mens han bestemmer seg for hva han skal velge på klippekortet. :lol:

Tusen takk alle sammen. :D

Skrevet

Kunne jo baket en kake, satt på CDen jeg lager mens jeg gir han massasje så kan han spise kaken etterpå mens han bestemmer seg for hva han skal velge på klippekortet. :lol:

:ler:

Skrevet

Du kan også klippe litt i blader og bilder, og lime det inn i en bok eller lage et bildet. Ting som minner deg om dere.Eller han.

Foreksempel fra deres første møte var på klipper du ut bildet av noe du assosierer med det.og skiver en morsom tekst til.

Eller noe sånt..

Skrevet

Hvis du er glad i å strikke kan du hvertfall rekke å få ferdig lue og/eller votter før jul til ham. Velg for eksempel setesdalsmønster eller et annet fint et. De har veldig billig og bra kvalitet ullgarn på Nille til 10-12 kroner i forskjellige farger. Du trenger tre nøster til en lue eller et par votter. Ekstra hyggelig å få en julegave det ligger litt arbeid i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...