Artèm Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg ønsker en brevvenn (pr. e-post) som er villig til å skrive om seg selv, sitt eget liv og hverdag - og som selvsagt får det samme tilbake Jeg er en kvinne på 34 år som bor med samboer og hund i en by. Jeg interesserer meg for matlaging/baking, lesing, blogging, skriving, hund, IKT, håndarbeid, nyheter osv. Håper å høre fra deg! 1
Byjenta! Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 6 timer siden, Artèm skrev: Jeg ønsker en brevvenn (pr. e-post) som er villig til å skrive om seg selv, sitt eget liv og hverdag - og som selvsagt får det samme tilbake Jeg er en kvinne på 34 år som bor med samboer og hund i en by. Jeg interesserer meg for matlaging/baking, lesing, blogging, skriving, hund, IKT, håndarbeid, nyheter osv. Håper å høre fra deg! Jeg er snart 20 år, bor med min forlovede, interesserer meg for lesing,blogging, skriving, og den slags jeg også. Hadde vært koselig med en e-postvenn Bare kontakt meg om du ønsker. 1
ABCkvinne Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 På 7.1.2017 den 12.11, Artèm skrev: Jeg ønsker en brevvenn (pr. e-post) som er villig til å skrive om seg selv, sitt eget liv og hverdag - og som selvsagt får det samme tilbake Jeg er en kvinne på 34 år som bor med samboer og hund i en by. Jeg interesserer meg for matlaging/baking, lesing, blogging, skriving, hund, IKT, håndarbeid, nyheter osv. Håper å høre fra deg! Jeg kan godt bli din brevvenn. Er selv kvinne på 24 år, som for øyeblikket er singel og bor sammen med hunden min. Interesserer meg også for matlaging/baking, lesing, blogging, hund, nyheter, og ellers serier, filmer, trening, med mer. Er glad i å prate og skrive, og er en åpen person som liker å danne nye bekjentskaper Bare send en melding om du er interessert i å prate, så skal du få e-posten min.
Frøkenmoi Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Hei😊 Jeg vil gjerne være brevvenn med deg. 33år, samboer, 3 barn, hund og liker mye av det samme som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå