Gå til innhold

Ønsker en brevvenn pr. e-post

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker en brevvenn (pr. e-post) som er villig til å skrive om seg selv, sitt eget liv og hverdag - og som selvsagt får det samme tilbake :)

Jeg er en kvinne på 34 år som bor med samboer og hund i en by. Jeg interesserer meg for matlaging/baking, lesing, blogging, skriving, hund, IKT, håndarbeid, nyheter osv.

Håper å høre fra deg! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Artèm skrev:

Jeg ønsker en brevvenn (pr. e-post) som er villig til å skrive om seg selv, sitt eget liv og hverdag - og som selvsagt får det samme tilbake :)

Jeg er en kvinne på 34 år som bor med samboer og hund i en by. Jeg interesserer meg for matlaging/baking, lesing, blogging, skriving, hund, IKT, håndarbeid, nyheter osv.

Jeg er snart 20 år, bor med min forlovede, interesserer meg for lesing,blogging, skriving,  og den slags jeg også. Hadde vært koselig med en e-postvenn :) Bare kontakt meg om du ønsker. 

• Liker 1
Skrevet

Interessant. :)

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg kan godt bli brevvenn med deg :)

• 2 uker senere...
Skrevet
På 7.1.2017 den 12.11, Artèm skrev:

Jeg kan godt bli din brevvenn. Er selv kvinne på 24 år, som for øyeblikket er singel og bor sammen med hunden min. Interesserer meg også for matlaging/baking, lesing, blogging, hund, nyheter, og ellers serier, filmer, trening, med mer. Er glad i å prate og skrive, og er en åpen person som liker å danne nye bekjentskaper :) Bare send en melding om du er interessert i å prate, så skal du få e-posten min. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei😊 Jeg vil gjerne være brevvenn med deg. 33år, samboer, 3 barn, hund og liker mye av det samme som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...