AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Bruker dere medlemskort, kredittkort, cashback-portaler, foreningsmedlemskap eller annet for å få rabatter på ting? Noen som har anbefalinger eller lure knep for å spare litt? Selv bruker jeg kredittkort fra Komplett bank som gir 1% rabatt på all butikkhandel, og 2% rabatt på netthandel (så kan poenge dobles hvis man bruker de hos komplett, fin måte å spare til ny elektronikk). Coop medlemskort som gir 2%. Skal også melde meg inn hos Kickback.no, ser de bl.a. gir 10% rabatt hos Ellos, 6% hos Zalando, pluss mange hotellrabatter. Ingen hets om å selge sjela si til Big Brother, takk! Anonymkode: 011f8...c30
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Det er jo Trumf-bonus, for kjøp hos Kiwi og så videre.... Anonymkode: f35e7...39e
Gjest Margit Spat Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Jeg sparer opp Trumfpoeng, og så har jeg rabattkort på enkelte bensinstasjonkjeder slik at drivstoffet blir noen øre billigere.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Bruker Trumfkortet hos Trumfbutikkene, og Norwegian hos de andre. Hos Coop bruker jeg deres kort i tillegg. Rema må komme opp med noe mindre komplisert enn "Æ". Er også med i kickback som jeg bruker først og fremst på hotell. Anonymkode: afd49...09b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Jeg bruker trumf og kickback. Anonymkode: de953...0cc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Oppdaget My holiday card hos Ving. Gir 500 kroner i rabatt samt reiseforsikring og avbestillingsfors. Ved betaling av min. 50 % av reisen hos Ving. I tillegg slipper jeg betale kortgebyr på 50 kr. Noe som kreves ved bruk av andre kort. Har 365 til drivstoff, Norwegian kort, Coop m.m. Anonymkode: d4495...efe 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker Trumfkortet hos Trumfbutikkene, og Norwegian hos de andre. Hos Coop bruker jeg deres kort i tillegg. Rema må komme opp med noe mindre komplisert enn "Æ". Er også med i kickback som jeg bruker først og fremst på hotell. Anonymkode: afd49...09b Hva er komplisert med Rema sin "Æ". Last ned appen, legg inn et kredittkort eller bankkort du bruker til å handle mat med, og tingene går sin gang. De 10 varene du over tid handler oftest, og dermed også får mest utbytte av å få rabatt på, legger seg inn i appen og du sparer penger. Forstår ikke hva som er komplisert med det. Gjør i grunnen det samme med Trumf. Har knyttet opp kortet jeg bruker til matinnkjøp til medlemsskapet, og rabatten kommer automatisk. Med Coop må en fortsatt huske å skanne medlemskortet..... Anonymkode: 91107...ad9 2
penny_ Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Enkelte nettbutikker har avtale med både Re:member og Kickback.no slik at jeg får dobbelt opp med kickback 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er komplisert med Rema sin "Æ". Last ned appen, legg inn et kredittkort eller bankkort du bruker til å handle mat med, og tingene går sin gang. De 10 varene du over tid handler oftest, og dermed også får mest utbytte av å få rabatt på, legger seg inn i appen og du sparer penger. Forstår ikke hva som er komplisert med det. Gjør i grunnen det samme med Trumf. Har knyttet opp kortet jeg bruker til matinnkjøp til medlemsskapet, og rabatten kommer automatisk. Med Coop må en fortsatt huske å skanne medlemskortet..... Anonymkode: 91107...ad9 Kredittkort godtas ikke, og jeg bruker ikke bankkort. Anonymkode: afd49...09b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kredittkort godtas ikke, og jeg bruker ikke bankkort. Anonymkode: afd49...09b Der tror jeg du tar feil. Brukte kredittkort sist jeg handlet hos Rema, faktisk samme dag de innførte appen, og fikk både velkomstrabatt og varer lagt inn i "ti på topp" listen. Anonymkode: 91107...ad9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 8 minutter siden, penny_ skrev: Enkelte nettbutikker har avtale med både Re:member og Kickback.no slik at jeg får dobbelt opp med kickback Oi, takk for tips! Anonymkode: 011f8...c30
penny_ Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Der tror jeg du tar feil. Brukte kredittkort sist jeg handlet hos Rema, faktisk samme dag de innførte appen, og fikk både velkomstrabatt og varer lagt inn i "ti på topp" listen. Anonymkode: 91107...ad9 Men du risikerer å bli utestengt. Les vilkårene.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, penny_ skrev: Men du risikerer å bli utestengt. Les vilkårene. Ja, jeg så det nå når jeg leste på Rema sine egne sider, men jeg fant ingen begrunnelse. Har det noe med at Rema ikke ønsker kostnadene som følger med kredittkort bruk ? MobilPay har jeg aldri brukt, men der kan jeg legge inn kredittkort og knytte den tjenesten opp mot Æ ? Nei, da begynner det bli litt for komplisert og for mange parter involvert i mine kort.... Anonymkode: 91107...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er komplisert med Rema sin "Æ". Last ned appen, legg inn et kredittkort eller bankkort du bruker til å handle mat med, og tingene går sin gang. De 10 varene du over tid handler oftest, og dermed også får mest utbytte av å få rabatt på, legger seg inn i appen og du sparer penger. Forstår ikke hva som er komplisert med det. Gjør i grunnen det samme med Trumf. Har knyttet opp kortet jeg bruker til matinnkjøp til medlemsskapet, og rabatten kommer automatisk. Med Coop må en fortsatt huske å skanne medlemskortet..... Anonymkode: 91107...ad9 Det er ikke de ti varene du handler oftest, men de ti varene du har brukt mest penger på de ti siste handleturene... Ekke så enkelt som du trur serru Og kun debetkort aksepteres i appen Anonymkode: 3c58f...8ca
penny_ Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, jeg så det nå når jeg leste på Rema sine egne sider, men jeg fant ingen begrunnelse. Har det noe med at Rema ikke ønsker kostnadene som følger med kredittkort bruk ? MobilPay har jeg aldri brukt, men der kan jeg legge inn kredittkort og knytte den tjenesten opp mot Æ ? Nei, da begynner det bli litt for komplisert og for mange parter involvert i mine kort.... Anonymkode: 91107...ad9 Jeg aner ikke hvorfor, men skulle likt å vite det, for det er lov å betale med kredittkort når man skanner strekkoden i kassa.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, penny_ skrev: Jeg aner ikke hvorfor, men skulle likt å vite det, for det er lov å betale med kredittkort når man skanner strekkoden i kassa. Ja, det er det jeg har gjort, og oppdaget ikke det med begrensninger i appen før denne diskusjonen og jeg leste på Rema sine sider. Da fortsetter jeg å skanne i kassen, fordi om det selvsagt er mer tidkrevende både for meg og de ansatte enn å legge inn i appen. Anonymkode: 91107...ad9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #18 Skrevet 8. januar 2017 Da har jeg ordnet meg Trumfkort også. Ser de gir 10% hos Blivakker og 8% hos CDON via cashback-portalen. Etter tips i en av Æ-trådene søkte jeg også om kredittkort fra ya bank som gir 3% rabatt på dagligvarer, eller 5% på diverse andre kategorier. Anonymkode: 011f8...c30 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #19 Skrevet 8. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg ordnet meg Trumfkort også. Ser de gir 10% hos Blivakker og 8% hos CDON via cashback-portalen. Etter tips i en av Æ-trådene søkte jeg også om kredittkort fra ya bank som gir 3% rabatt på dagligvarer, eller 5% på diverse andre kategorier. Anonymkode: 011f8...c30 Hvilken tråd ? Leser om YA kredittkortet, men det er kun rabatten for januar som fremkommer på nettsiden. Skulle gjerne visst litt mer. Anonymkode: 91107...ad9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #20 Skrevet 8. januar 2017 Bank Norwegian med 1% cashback, dekker flyreiser for flere tusen i året. Medlemsfordeler på ulike kort, som leiebilforsikring gjennom Coop. Reiser mye i jobb, sparer Eurobonus og choice poeng, er gullmedlem hos begge. Så vi bor alltid gratis på hotell, med oppgraderinger, i Norge og Norden. Og reiser som regel gratis. Har trumf og coop kort, men er håpløs på å huske/bruke dem da jeg handler mest hos Rema. Anonymkode: 47f9c...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå