AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg går første året på fysioterapi. De aller fleste i klassen synes det første semesteret har vært veldig hardt. Mye oppgaver, pensum, praksis, tre svære eksamener (hvor vi har den siste nå i januar) osv. Jeg har vært konstant sliten hele tiden, alltid noe å tenke på. Har ikke hatt jobb ved siden av studiene, og vært mye mindre sosial enn jeg ønsker, da jeg har hatt så mye å gjøre på skolen. Jeg er motivert for å fortsette, fordi jeg synes jo det er interessant, og det er fysioterapeut jeg vil bli! Men jeg kjenner at jeg trenger å være mer sammen med venner og familie, og i tillegg er jeg avhengig av å ha en deltidsjobb, fordi jeg har utrolig lite penger. Derfor kan jeg ikke bruke like mye tid og krefter på skolen som jeg har gjort dette første semesteret. Er det noen som vet om det er like hardt i andre semester i 1. året på fysioterapi? Og hva med 2. og 3. året? Alle svar mottas med takk Anonymkode: b05c0...f98
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Ingen som vet noe om dette? Anonymkode: b05c0...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå