AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Frokost: to brødskiver med ost og skinke + 1 egg Lunsj: det samme, ikke egg. Middag: grønnsakssuppe, fjordland + et egg. Alder: 20 Kjønn: jente Ammende: Nei. Høyde: 172 Aktiv: Nei. + tar kosttilskudd pga av lite frukt. Anonymkode: fe0fd...424
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Det samme hver dag? Jeg synes det er for lite og for få måltider. Anonymkode: d99a0...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Spiser du det samme hver dag? Jeg ville lagt inn litt mere variasjon i kostholdet i så fall. Litt kjøtt og fisk om du ikke er vegetarianer. Linser og bønner om du er. Og generellt lit friske grønnsaker, og kanskje bli flinkere til å spise ordentlig frukt. Anonymkode: b0993...c9e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frokost: to brødskiver med ost og skinke + 1 egg Lunsj: det samme, ikke egg. Middag: grønnsakssuppe, fjordland + et egg. Alder: 20 Kjønn: jente Ammende: Nei. Høyde: 172 Aktiv: Nei. + tar kosttilskudd pga av lite frukt. Anonymkode: fe0fd...424 Deg igjen? Fkk du ikke nok svar i den andre tråden? Anonymkode: 9efa7...3a2 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Deg igjen? Fkk du ikke nok svar i den andre tråden? Anonymkode: 9efa7...3a2 stengt før jeg fikk se halvparten av kommentarer fordi folk er rare Anonymkode: fe0fd...424
Leo Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Nei, dette er fremdeles ikke OK. For det første er det for lite mat og for det andre er kostholdet ditt svært ensidig hvis du spiser det samme hver dag. Hvilket annet svar vil du ha?
Gjest Magnifiq Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Det er alt for lite mat, og for ensidig kosthold. Du skriver høyde, men ikke vekt. Og jeg er ganske sikker på at det er med overlegg. Tips; søk hjelp.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og generellt lit friske grønnsaker, og kanskje bli flinkere til å spise ordentlig frukt. Grønnsaker er nyttig, men ikke frukt. "5 om dagen" er noe som fruktdyrkerne fant på – helt uten vitenskaplig belegg. Anonymkode: 83d0a...1a2 1
pinar Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. pinar, mod. 2
Anbefalte innlegg