Lilly88 Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg har en gammel hankatt på 13 år som akkurat har hatt dyrlegen på besøk. Han har drevet og brukket seg i over en uke nå, jamrer en del og er trøtt. Dyrlegen gav oss resept på ormekur og antibiotika.Mente han kan ha en luftfveisinfeksjon, men også at orm kunne føre til brekninger. Nå er det 2 dager siden dyrlegen var her og jeg synes pusen er værre. Kan det være at han fortsatt er slapp etter dyrlegebesøket? (han ble dopa og fikk fjernet en del tannstein også) Eller at han blir litt uggen av antibiotika og ormekur? Eller alt sammen? Kanskje det er ekstra hardt for en gammel pus? Det er så vondt å se at han har det sånn. Jeg synes det piper litt når han puster noen ganger også. Håper antibiotikaen hjelper på hva enn det er. Jeg lurer på om jeg bør ringe dyrlegen igjen eller skal jeg se det ann med antibiotikakur?
funginger Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 En 13 år gammel katt er ikke så fryktelig gammel. Jeg ville sett det an et par dager til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå