Salka Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Ja, da kommer purken og tar deg og du slipper ikke ut igjen før om 21 år. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det? Anonymkode: 22e2c...bf1 Vet ikke. Men selv om du oppretter ny konto der med en annen epostadresse enn forrige gang, så er det sjanse for at systemet deres iikke godtar deg som "ny kunde" grunnet at ditt navn og din adresse allerede er registrert der. Anonymkode: 24cb3...75e
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 De merker det sikkert sånn at du ikke får rabatten. Enten med adressen, mail, navn eller korte du bruker. Skader ikke å prøve på nytt da
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Men selv om du oppretter ny konto der med en annen epostadresse enn forrige gang, så er det sjanse for at systemet deres iikke godtar deg som "ny kunde" grunnet at ditt navn og din adresse allerede er registrert der. Anonymkode: 24cb3...75e Har fått bestilt, i bestillingsprosessen bad de om fakturaadresse og så valgte jeg hentested. Så bestillingen er lagt inn som vanlig. Men når jeg prøvde å fylle inn leveringsadresse i profilen min etterpå, så stod det at denne allerede var registrert. Så fakturaadresse ble altså akseptert men ikke leveringsadresse. Anonymkode: 22e2c...bf1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 8 timer siden, Evilposelos skrev: De merker det sikkert sånn at du ikke får rabatten. Enten med adressen, mail, navn eller korte du bruker. Skader ikke å prøve på nytt da Ja, har jo fått til å bestille som vanlig nå, men er spent på om det skjer noe med rabatten eller forsendelsen. Tenkte kanskje de ville anklage meg for svindel eller noe, haha. Man vet jo aldri Anonymkode: 22e2c...bf1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Hvilket lovbrudd skulle det i tilfelle innebære? Du utnytter systemet. Ommdages det, og butikken ikke aksepterer det, så får du eventuelt ikke handle. Er det straff nok til å være straffbart? Anonymkode: d7af1...535 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 Hva skulle være straffbart med det ?
MajorasMaske Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Sitat § 372. Grovt bedrageri Grovt bedrageri straffes med fengsel inntil 6 år. Ved avgjørelsen av om bedrageriet er grovt skal det særlig legges vekt på om a) det har hatt til følge en betydelig økonomisk skade, b) det er voldt velferdstap eller fare for liv eller helse, c) det er begått ved flere anledninger eller over lengre tid, d) det er begått av flere i fellesskap eller har et systematisk eller organisert preg, e) lovbryteren har foregitt eller misbrukt stilling, verv eller oppdrag, f) det er ført eller utarbeidet uriktige regnskaper eller uriktig regnskapsdokumentasjon, eller g) lovbryteren har forledet allmennheten eller en større krets av personer. Er det verdt det?
Neket Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 Grovt bedrageri, ja.... Hvor er himle-med-øynene-smileyen?? 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 3 timer siden, MajorasMaske skrev: Er det verdt det? Hvor i teksten din står det noe som kan definere TS sitt spørsmål som grovt bedrageri? Anonymkode: 2e08c...bcb 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 Aner ikke, men jeg har gjort det da. Eller, jeg hadde registrert e-posten min og fått kode men ikke brukt den første gangen. Så når jeg skulle bestille noen svinedyre greier, så registertw jeg min andre e-post og fikk rabatten. Anonymkode: 4c6bf...e11
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke, men jeg har gjort det da. Eller, jeg hadde registrert e-posten min og fått kode men ikke brukt den første gangen. Så når jeg skulle bestille noen svinedyre greier, så registertw jeg min andre e-post og fikk rabatten. Anonymkode: 4c6bf...e11 Om det skulle blitt oppdaget, så kan du bare si at du hadde glemt passordet til den andre brukeren din og at du ikke fikk til å endre det Anonymkode: 37b88...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå