AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #21 Skrevet 7. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og www = 666 på hebraisk... Tilfeldig, eller noen som valgte å bruke bokstavene www nettopp fordi de skrives 666 på hebraisk? Anonymkode: f7b05...8b3 Du vet at www er en forkortelse for noe, ikke sant? Anonymkode: 282bc...95f 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #22 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vet at www er en forkortelse for noe, ikke sant? Anonymkode: 282bc...95f Joda. Men noen liker å sette www i sammenheng med 666. Jeg tenker at om de som bestemte at det skulle hete www, enten gjorde det uten tanke på at forkortelsen www skrives 666 på hebraisk, eller at de valgte www fordi forkortelsen www betyr 666 på hebraisk. Jeg ser ikke bruken av www eller 666 i logoer som "tegn" på noe fra Bibelen, som mange andre gjør. Men det kan hende at noen bruker 666 i logoer for å få andre til å tenke at det som står i Bibelen er riktig. Anonymkode: f7b05...8b3 1
linsejesus Skrevet 7. januar 2017 #23 Skrevet 7. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan også linke: http://whale.to/b/bar.html 666 er der uansett hva man måtte påstå. Anonymkode: 8557f...bbe Jeg hører heller på mannen som oppfant strekkodesystemet enn en nettside som påstår at AIDS ikke eksisterer og at vaksiner fører til autisme. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #24 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, linsejesus skrev: Jeg hører heller på mannen som oppfant strekkodesystemet enn en nettside som påstår at AIDS ikke eksisterer og at vaksiner fører til autisme. Famous last words. Når oppfinneren sier at det ikke stemmer...ja nei da så Anonymkode: 8557f...bbe
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #25 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha. Anbefaler alle å sjekke forsiden på whale.to. For en fantastisk konspirasjonsteoriside. Dette er jo Nyhetsspeilet på speed for de aller minst begavede selv innenfor konspi-miljøet. Anonymkode: c0a75...f3a FOR en observasjonsevne Anonymkode: 8557f...bbe
linsejesus Skrevet 7. januar 2017 #26 Skrevet 7. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: hvis dere ser etter er google chrome logoen 666 også Anonymkode: fd17a...33a Ser man etter finner man 666 over absolutt alt. Det er samme greia som da folk fant tallene ni og elleve i alt mulig etter 11. september. Det er 11 bokstaver i Barack Obama, tårnene så ut som et 11-tall osv.
linsejesus Skrevet 7. januar 2017 #27 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Famous last words. Når oppfinneren sier at det ikke stemmer...ja nei da så Anonymkode: 8557f...bbe Jeg skulle nesten til å spørre deg hvilke grunner han evt. kunne ha for å legge in 666 i strekkodene. Selv om styrelinjene altså IKKE er identiske med tallet 6 i strekkodesystemet. Men ja, selvsagt har jeg mer tillit til at en fyr fant opp et praktisk system for å merke varer, enn folk som fortsatt tror vaksiner fører til autisme osv, for det tullet er tilbakevist så mange ganger nå. Jeg kjenner folk som har begynt å tro på at jorden er flat fordi de har lest for mye på slike sider. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #28 Skrevet 7. januar 2017 9 minutter siden, linsejesus skrev: Jeg hører heller på mannen som oppfant strekkodesystemet enn en nettside som påstår at AIDS ikke eksisterer og at vaksiner fører til autisme. Vaksiner fører til autisme. Sett Vaxxed? Anonymkode: 42239...259
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #29 Skrevet 7. januar 2017 Vi finner mange "6-tall" i naturen også " Et designersnøfnugg av typen Koop irriterer seg over. Fnugget har 8 kanter, mens de naturlige snøfnuggene vi er vant med å se har 6 kanter. ” Professor Thomas Koop, ved universitetet i Bielefeld i Tyskland, er spesialist på formasjon av iskrystaller. Han har lenge irritert seg over julekort og dekorasjoner med både 5- og 7-kantede snøfnugg, skriver The Guardian. " http://forskning.no/jul-fysikk/2009/12/forsker-raser-mot-snofnugg Anonymkode: f7b05...8b3
linsejesus Skrevet 7. januar 2017 #30 Skrevet 7. januar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaksiner fører til autisme. Sett Vaxxed? Anonymkode: 42239...259 Nei. Vi kommer ikke til å overbevise hverandre uansett, det er bortkastet å avspore tråden med diskusjon om vaksiner.
Mari Y Skrevet 7. januar 2017 #31 Skrevet 7. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er Neros tall? Anonymkode: f7b05...8b3 Har noe med kong Nero å gjøre(Nero, den romerske keiseren). 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #32 Skrevet 27. februar 2021 Dyrets Merke må være en "substans" som dukker plutselig opp i pannen på de som skal ha dette merket. Slik jeg forstår det er det de som driver med ondskap som får dette merket ettersom det er et menneskets tall. Det har vært mye spekulasjoner omkring dette tallet. Leser man Johannes Åpenbaring kapittel 22 vers 14-15 skriver han noe som slikt. 14 Salige er de som vasker sine kapper. De skal få rett til å spise av livets tre og gå gjennom portene inn i byen. 15 Men utenfor er hundene og de som driver med trolldom, og de som som driver med hor, morderne, avgudsdyrkerne og alle som elsker løgn og taler løgn. Vers 14 og 15 må indikere til mennesker som ikke vil leve etter sannheten. De som ikke har forstand fordi dem har en sløvet tanke. Det er en spesifikk gruppe mennesker som er nevnt her som ikke får tilgang til det neste rike som skal komme. Det ser ut for å være den siste gruppen som blir utslettet og blir fratatt retten til å leve. Jeg tror ikke tallet "666" er ID-merking, strekkoder, kjemisk lobotomering. Det er referert til en gruppe mennesker som ikke er villig til å i rette seg lov og orden. De TI budene er gjeldene for hele menneskeheten og det ser ut som det er dette Johannes ville frem til i Åpenbaringen. Jeg tror heller ikke mennesker vil kunne se "Dyrets Merke" unntatt dem som får det. De som lever etter de TI bud vil nok ikke få oppleve "Dyrets Merke" slik jeg forstår teksten. Går vi til Det Gamle Testamentet kan man lese om flukten for Lot og hans hustru ifra Sodoma da nabobyen brant ned. Der står det noe som slikt "Under flukten så hans kone seg tilbake, hvilket førte til at hun ble til en saltstøtte". Det kan tyde på at hun fikk "Dyrets Merke" fordi hun ville tilbake og leve utakt med de TI budene. Her ser man en indikasjon at noen ble utslettet. Det ble en plutselig død. Å se seg tilbake og vil leve det gamle livet uten å inngå en ny pakt og leve etter de TI bud ser ut for resultatet "utslettet". Noen tanker ifra en filosof! Anonymkode: 6e791...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå