AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Kom på noe da jeg leste i en annen tråd her om microchipper under huden. Hvordan kan det ha seg at det ble slik at Bibelen fikk rett? Altså at mennesket ikke kunne få kjøpt noe uten at dette hadde dyrets merke. altså 666, på seg? Strekkoden som finnes på alt vi kjøper i dag har dette. En dobbel strek i starten, midten og til slutt. Den doble streken representerer tallet 6. Man ser også andre 6tall i mange koder, disse da også med dobbel strek, men kortere. Om dette er en tilfeldighet, er det jo rimelig utrolig? Og kunne lett vært unngått fra starten av. Nå er det på absolutt alle koder, selv om hver kode er unik. Anonymkode: 8557f...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Hvem tror du egentlig står bak teknologien? Vatikanet. Anonymkode: 27f7b...36b 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror du egentlig står bak teknologien? Vatikanet. Anonymkode: 27f7b...36b Umulig. Og hvorfor skulle Vatikanet ville gjøre dette? Anonymkode: 8557f...bbe
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Det fins endel forutsigelser i bibelen, og det har til alle tider fantes mennesker som kan forutse ting, noen av disse forutsigelsene slår til. Dessverre er det ikke så mange som tar dette alvorlig. Det står om dette også i Dannion Brinkley's Saved By the Light, en bok om en nær-døden-opplevelse, der han fikk se forskjellige "bokser" med informasjon om fremtiden. I den boka står det ting som nå har skjedd. Edgar Cayce skal ha forutsett ting også, men jeg har ikke satt meg inn i materialet hans. Og selvfølgelig er det fler. Grunnen til at man kan gjøre dette er at egentlig finnes det ikke lineær tid. Tiden er mere som lag oppå hverandre, som i en bløtkate, som Nigel Hawthorne sa det i den norske filmen En Håndfull Tid. Og som med en bløtkake, kan man få tilgang til de forskjellige lagene ved å "skjære gjennom" til en annen tid. I tillegg finnes det flere bløtkaker, flere alternative scenarioer som kan spille seg ut, alt etter hvilke valg vi tar på et gitt tidspunkt. Om vi skjærer i èn kake, kan vi finne ut at det er et lag i den med f.ex. gelè, som vi ikke liker, og velge en annen kake istedenfor. Da er man selvfølgelig avhengig av at man ser at det faktisk er gelè før man begynner å spise den, og forutsigelser har en tendens til å være uklare, eller bli uklare i tidens løp, som sikkert den i bibelen har blitt. Og da er det ikke sikkert at man ser hva som kommer til å skje og kan dermed ikke velge det bort på grunnlag av spådommen.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Akkurat nå, Den Lille Heksa skrev: Det fins endel forutsigelser i bibelen, og det har til alle tider fantes mennesker som kan forutse ting, noen av disse forutsigelsene slår til. Dessverre er det ikke så mange som tar dette alvorlig. Det står om dette også i Dannion Brinkley's Saved By the Light, en bok om en nær-døden-opplevelse, der han fikk se forskjellige "bokser" med informasjon om fremtiden. I den boka står det ting som nå har skjedd. Edgar Cayce skal ha forutsett ting også, men jeg har ikke satt meg inn i materialet hans. Og selvfølgelig er det fler. Grunnen til at man kan gjøre dette er at egentlig finnes det ikke lineær tid. Tiden er mere som lag oppå hverandre, som i en bløtkate, som Nigel Hawthorne sa det i den norske filmen En Håndfull Tid. Og som med en bløtkake, kan man få tilgang til de forskjellige lagene ved å "skjære gjennom" til en annen tid. I tillegg finnes det flere bløtkaker, flere alternative scenarioer som kan spille seg ut, alt etter hvilke valg vi tar på et gitt tidspunkt. Om vi skjærer i èn kake, kan vi finne ut at det er et lag i den med f.ex. gelè, som vi ikke liker, og velge en annen kake istedenfor. Da er man selvfølgelig avhengig av at man ser at det faktisk er gelè før man begynner å spise den, og forutsigelser har en tendens til å være uklare, eller bli uklare i tidens løp, som sikkert den i bibelen har blitt. Og da er det ikke sikkert at man ser hva som kommer til å skje og kan dermed ikke velge det bort på grunnlag av spådommen. Jeg siktet mer til reelle grunner som kan underbygges med fakta. Ikke noe hokuspokus om tidskaker. Anonymkode: 8557f...bbe
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg siktet mer til reelle grunner som kan underbygges med fakta. Ikke noe hokuspokus om tidskaker. Anonymkode: 8557f...bbe Så kos deg videre da, hadebra.
Mari Y Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Hehe...nå har jeg da hørt at Dyrets tall egentlig er Neros tall, men...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, Mari Y skrev: Hehe...nå har jeg da hørt at Dyrets tall egentlig er Neros tall, men... Uansett finnes det på alt vi kjøper. Sjekk en strekkode sev. Anonymkode: 8557f...bbe
linsejesus Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Uansett finnes det på alt vi kjøper. Sjekk en strekkode sev. Anonymkode: 8557f...bbe De tre strekene er styrestreker, ikke tall. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Hvis man leter etter tegn vil som oftest alltid klare å finne det. Anonymkode: 282bc...95f 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 8 minutter siden, linsejesus skrev: De tre strekene er styrestreker, ikke tall. Jo. Dobbel strek er 6. Bare se etter andre 6tall i koden. Uansett om det kalles styrestrek eller noe annet representeres tallet 6 i koden med den doble streken. Anonymkode: 8557f...bbe
linsejesus Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo. Dobbel strek er 6. Bare se etter andre 6tall i koden. Uansett om det kalles styrestrek eller noe annet representeres tallet 6 i koden med den doble streken. Anonymkode: 8557f...bbe Nei, det er ganske enkelt ikke sant. Tallet 6 skrives ikke likt som de doble strekene. Og hva skulle forresten være vitsen med å legge 666 inn i alle strekkoder? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, linsejesus skrev: Nei, det er ganske enkelt ikke sant. Tallet 6 skrives ikke likt som de doble strekene. Og hva skulle forresten være vitsen med å legge 666 inn i alle strekkoder? Tallet 6 skrives helt likt, jo. Hvorfor argumenterer du mot dette? Se selv om du ikke tror meg. I strekkoden er de første, midterste og siste strekene også gjort lengre. Men det er de samme doble strekene som representerer tallet 6. Hva vitsen med å legge inn 666 i strekkoden må man jo bare spørre seg om. Men likefullt er det der. Anonymkode: 8557f...bbe
linsejesus Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tallet 6 skrives helt likt, jo. Hvorfor argumenterer du mot dette? Se selv om du ikke tror meg. I strekkoden er de første, midterste og siste strekene også gjort lengre. Men det er de samme doble strekene som representerer tallet 6. Hva vitsen med å legge inn 666 i strekkoden må man jo bare spørre seg om. Men likefullt er det der. Anonymkode: 8557f...bbe http://www.snopes.com/business/alliance/barcode.asp"Contrary to popular myth, all bar codes don't include the number 666. This belief arose because the number six is represented by a pattern similar to that of the guard bars used to mark the beginning, middle, and end of every bar code. Since the guard bars always appear three times in a given bar code, people who mistakenly read them as sixes claimed that the pattern 6-6-6 was embedded in every bar code. However, if you look closely at the '6' in a bar code, you will see that there is a wide white bar either to the left or the right of its pattern (depending upon where within the bar code the number is positioned), which is not the case with the guard bars. The only numbers on the bar code which are scanned are those shown in the conventional numerals underneath it." 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 hvis dere ser etter er google chrome logoen 666 også, hehe mange steder man finner det. jeg tror chippen er mark of the beast. Anonymkode: fd17a...33a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 48 minutter siden, linsejesus skrev: http://www.snopes.com/business/alliance/barcode.asp"Contrary to popular myth, all bar codes don't include the number 666. This belief arose because the number six is represented by a pattern similar to that of the guard bars used to mark the beginning, middle, and end of every bar code. Since the guard bars always appear three times in a given bar code, people who mistakenly read them as sixes claimed that the pattern 6-6-6 was embedded in every bar code. However, if you look closely at the '6' in a bar code, you will see that there is a wide white bar either to the left or the right of its pattern (depending upon where within the bar code the number is positioned), which is not the case with the guard bars. The only numbers on the bar code which are scanned are those shown in the conventional numerals underneath it." Jeg kan også linke: http://whale.to/b/bar.html 666 er der uansett hva man måtte påstå. Anonymkode: 8557f...bbe
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan også linke: http://whale.to/b/bar.html 666 er der uansett hva man måtte påstå. Anonymkode: 8557f...bbe Haha. Anbefaler alle å sjekke forsiden på whale.to. For en fantastisk konspirasjonsteoriside. Dette er jo Nyhetsspeilet på speed for de aller minst begavede selv innenfor konspi-miljøet. Anonymkode: c0a75...f3a 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #19 Skrevet 7. januar 2017 14 timer siden, Mari Y skrev: Hehe...nå har jeg da hørt at Dyrets tall egentlig er Neros tall, men... Hva er Neros tall? Anonymkode: f7b05...8b3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 Og www = 666 på hebraisk... Tilfeldig, eller noen som valgte å bruke bokstavene www nettopp fordi de skrives 666 på hebraisk? Anonymkode: f7b05...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå