AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Hva i helvete er galt med mannfolka på denne appen? NÅR ble det ok å spørre vilt fremmede ved første melding om de kan knulle deg, om du vil ha 69 osv osv! Jeg pleier alltid svare like ekkelt og respektløst tilbake, men det tåler de ikke. Jeg snakker om bæsj, diaré, mensen, kjønnssykdommer og andre digge samtaleemner. Prøver å få frem et poeng, men tviler på de skjønner det, haha. De bare klikker og sletter meg. Vinn vinn for meg da. Bortsett fra at de fortsetter med det samme til neste dame. Profilen min er forøvrig av ganske seriøs standard. Fullt påkledd, ingen helkroppsbilder pluss at jeg skriver at jeg ser etter morsomme og seriøse mannfolk. Men likevel renner det inn kvalme og patetiske sex-meldinger. Klikker så jævlig på denne mentaliteten. ÆÆÆ. Ja, vet at mange kaller Tinder for en sex-app, men det er tross alt også en del seriøse der. Har flere venner og bekjente som har funnet kjæresten sin der. Men regner med det er null håp for meg. Får vel slette appen for hundrede gang Anonymkode: 2660b...808 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Vel, like greit å få vite hva slags typer det er med én gang, så slipper du kaste bort tid på dem. Jeg har aldri fått noen slike meldinger på Tinder, men jeg har opplevd å bli behandlet som en hore av en jeg møtte via appen. Vi datet litt, og kjemien var super og vi hadde masse å prate om, like interresser osv. Vi hadde til slutt sex og da var det gjort; han vred det over til å kun handle om sex. Når jeg tok opp at det hadde vært hyggelig å gjøre noe annet sammen fikk jeg til svar at "han trodde ikke det var noe vits for han var egentlig ute etter et seriøst forhold og han kom ikke til å finne drømmedama på Tinder". Han er nå i et forhold med en dame han ikke traff gjennom Tinder. Jeg har aldri følt meg så ekkel og fæl før. Anonymkode: 9fdda...db7 14
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Så du er ikke på tinder for å få deg ligg? Dette var nytt for meg Anonymkode: 8ecdd...f6f 3
SunnivaOslo Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du er ikke på tinder for å få deg ligg? Dette var nytt for meg Anonymkode: 8ecdd...f6f Menn dater for å få seg et knull,Kvinner for å få noe mer. Jada mange går dit for motsatt da men menn er enkle. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 8 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Menn dater for å få seg et knull,Kvinner for å få noe mer. Jada mange går dit for motsatt da men menn er enkle. Kvinner er minst like løse. En mer korrekt overskrift hadde vært om trådstarter skrev "Føler meg som en prinsesse på Tinder". Alle der er ute etter ligg, de som sier noe annet lyver fordi de ikke ønsker å bli kalt hore. Anonymkode: 8ecdd...f6f 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 27 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Menn dater for å få seg et knull,Kvinner for å få noe mer. Jada mange går dit for motsatt da men menn er enkle. De som finner damer verdt noe mer enn enn knull, vil ha noe mer enn et knull. Om dette er din erfaring, så er det trist for deg. Anonymkode: 8ef70...302
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Hvem ser etter et forhold på tinder anno 2017, lol... Hilsen en mann som koser seg der inne, og får det han trenger.. Anonymkode: e9df5...919
pika Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem ser etter et forhold på tinder anno 2017, lol... Hilsen en mann som koser seg der inne, og får det han trenger.. Anonymkode: e9df5...919 Er du ærlig om hva du er ute etter der da? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 6 minutter siden, pika skrev: Er du ærlig om hva du er ute etter der da? Ærlig eller ikke, man får seg noe om man er blant de mer attraktive mennene på tinder. Er ikke vanskelig. Tafatte kvinnfolk som drar på internettshopping etter livspartner. Det er bare å lyve. Man avventer og ser hvem man matcher med, og så kjører man en kjapp analyse av profilen hennes. TInder er og vil være en sexapp. Damer må lære seg å tilpasse seg og komme seg videre over på nye arena. Men alt ialt så er sexpresset på dere mye høyere. Kvinnefrigjøringen satte dere fri. Det satte også menn fri fra å måtte inngå forhold med dere. Effektivt har dere blitt degradert til kjønnsorganer. Føles det ikke godt? Anonymkode: 8ef70...302 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 Og derfor øker livmorhalskreft. Og prostatakreft og kreft i munn og svelg. Dyster statistikk med så løsslupne folk som ikke er redd for seg selv. Trist. Sykdommene smitter med hyppige sexpartnere og kondom hjelper ikke. Vern om dere selv! Anonymkode: 908e8...857 1
pika Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ærlig eller ikke, man får seg noe om man er blant de mer attraktive mennene på tinder. Er ikke vanskelig. Tafatte kvinnfolk som drar på internettshopping etter livspartner. Det er bare å lyve. Man avventer og ser hvem man matcher med, og så kjører man en kjapp analyse av profilen hennes. TInder er og vil være en sexapp. Damer må lære seg å tilpasse seg og komme seg videre over på nye arena. Men alt ialt så er sexpresset på dere mye høyere. Kvinnefrigjøringen satte dere fri. Det satte også menn fri fra å måtte inngå forhold med dere. Effektivt har dere blitt degradert til kjønnsorganer. Føles det ikke godt? Anonymkode: 8ef70...302 HAhaa.. Man kan være ærlig å allikevel få seg noe.. (uten å måtte være i et forhold).. Skulle gjerne svar på resten men gidder ikke 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #12 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ærlig eller ikke, man får seg noe om man er blant de mer attraktive mennene på tinder. Er ikke vanskelig. Tafatte kvinnfolk som drar på internettshopping etter livspartner. Det er bare å lyve. Man avventer og ser hvem man matcher med, og så kjører man en kjapp analyse av profilen hennes. TInder er og vil være en sexapp. Damer må lære seg å tilpasse seg og komme seg videre over på nye arena. Men alt ialt så er sexpresset på dere mye høyere. Kvinnefrigjøringen satte dere fri. Det satte også menn fri fra å måtte inngå forhold med dere.Effektivt har dere blitt degradert til kjønnsorganer. Føles det ikke godt? Anonymkode: 8ef70...302 Det har vi alltid blitt av menn med dine holdninger. Intet tap. Anonymkode: 0b84e...2ea 17
SunnivaOslo Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De som finner damer verdt noe mer enn enn knull, vil ha noe mer enn et knull. Om dette er din erfaring, så er det trist for deg. Anonymkode: 8ef70...302 Jeg er ikke på Tinder,nettopp pga ting som dette.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 Nå er ikke jeg på tinder, men har hørt fra endel kamerater og bekjente at de er på appen kun for å få seg noe. At en tinderdame er merket ikke-kjærestemateriale. Nesten i kategorien prostituerte når det kommer til anseelse i forhold til evt seriøst forhold. Bortsett fra at en tinderdame selvfølgelig er gratis. Anonymkode: 3a1ec...cd7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke jeg på tinder, men har hørt fra endel kamerater og bekjente at de er på appen kun for å få seg noe. At en tinderdame er merket ikke-kjærestemateriale. Nesten i kategorien prostituerte når det kommer til anseelse i forhold til evt seriøst forhold. Bortsett fra at en tinderdame selvfølgelig er gratis. Anonymkode: 3a1ec...cd7 Fantastisk kvinnesyn. Hva er de selv som er på Tinder da? Sexkjøpere? Mannegriser? Løse? Gigoloer? Kvinner får alltid kjeft for å gjøre det samme som menn. Anonymkode: 0b84e...2ea 14
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vi alltid blitt av menn med dine holdninger. Intet tap. Anonymkode: 0b84e...2ea Og den andelen menn bare øker. Partner markedet er ødelagt. Frigjøringen fra gamle kjønnsroller gjorde at menn ikke lenger hadde noen incentiv til å inngå forhold med damer, annet enn sex og det økonomiske. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk kvinnesyn. Hva er de selv som er på Tinder da? Sexkjøpere? Mannegriser? Løse? Gigoloer? Kvinner får alltid kjeft for å gjøre det samme som menn. Anonymkode: 0b84e...2ea Kvinner og menn blir dømt annerledes sosialt. Anonymkode: 8ef70...302
Gjest Jacklost Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 (endret) . Endret 7. januar 2017 av Jacklost
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 Har alltid trodd Tinder var en horeapp jeg. Derfor jeg aldri har brydd meg med å skaffe det. Lurer på hvor stor prosenten er på å finne ekte kjærlighet på en slik app. 0,5 %? Anonymkode: 7c7e1...e62
WubWub Skrevet 7. januar 2017 #19 Skrevet 7. januar 2017 14 timer siden, SunnivaOslo skrev: Menn dater for å få seg et knull,Kvinner for å få noe mer. Jada mange går dit for motsatt da men menn er enkle. Tull. Kvinner er minst like seksuelt frigjorte og selvstendige som menn. Også damer ønsker seg uforpliktet sengehygge 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 Bare be dem sende penisbilder, så kan du si at penisen var veldig ekkel, stygg og liten og ønske dem lykke til videre. Anonymkode: 47a65...a25 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå