Gå til innhold

Ferie i Norge? Hvor er det fint å dra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg vurderer å legge ferien til Norge denne sommeren. Litt forsi det har slått meg at jeg sjelden reiser i Norge og har egentlig reist lite i mitt eget land. 

Mannen min jobber i et flyselskap så vi får billige flybilletter, men tenkte likevel å kjøre bil. Tenkte å legge det opp slik at vi reiser fra en storby, enten Oslo, Trondhjem, Tromsø, Bergen eller Stavanger og så leier vi bil og kjører derfra til nærliggende områder og severdigheter og nærliggende byer. Tenkte altså å velge en av storbyene som utgangspunkt, ikke alle! 

Men er veldig usikker på hvor vi skal dra. Hvilken landsdel er best? Hva bør virkelig se? Hvilken storby er best å starte i? 

Har du hatt biltur i norge før? Hvor dro dere til og fra?

og har du noen tips til ting jeg bør se på stedet du selv bor? 

Anonymkode: 506e9...58d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen:

Vurderer også å kjøre på biltur i Europa, men jeg heller mest mot Norge da. Mannen min er usikker. :-O

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvor i Norge du er fra. Jeg syntes personlig Sandefjord er en utrolig fin by, men skal du gå etter natur er jo møre og romsdal utrolig pent. Geirangerfjorden, dalsnibba, ørnesvingene, trollveggen, trollstigen, aursjøveien, mardalsfossen, atlanterhavsveien, og alle fjella. Eresfjord, Molde... :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hardangervidda

Anonymkode: 0920a...7da

Skrevet
På 6.1.2017 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Hei!

jeg vurderer å legge ferien til Norge denne sommeren. Litt forsi det har slått meg at jeg sjelden reiser i Norge og har egentlig reist lite i mitt eget land. 

Mannen min jobber i et flyselskap så vi får billige flybilletter, men tenkte likevel å kjøre bil. Tenkte å legge det opp slik at vi reiser fra en storby, enten Oslo, Trondhjem, Tromsø, Bergen eller Stavanger og så leier vi bil og kjører derfra til nærliggende områder og severdigheter og nærliggende byer. Tenkte altså å velge en av storbyene som utgangspunkt, ikke alle! 

Men er veldig usikker på hvor vi skal dra. Hvilken landsdel er best? Hva bør virkelig se? Hvilken storby er best å starte i? 

Har du hatt biltur i norge før? Hvor dro dere til og fra?

og har du noen tips til ting jeg bør se på stedet du selv bor? 

Bergen eller Ålesund, begge er flotte byer og har mye storslått og flott natur ikke alt for langt unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...