Leavemealone Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 (endret) Vil sette opp en liste over varer som det er mulig å få kuponger på. Tror det er enkelte varer man ikke får kuponger for så nyttig å vite litt hvilke varer man kan handle for å få flere eller mer riktige kuponger. Gratis: Wasa Sport Knekkebrød Extra White "Sweet Fruit" (Tyggis) Tine sjokomelk (den lille med sugerør) Cheesedoodles (liten pose) Serla Toalettpapir 6 pkn 1,5 liter sprite (brus) Fløte Youghurt Tine 4-pkn Nypesyltetøy Nora Leverpostei Nugatti Yoghurt Tine (store beger) Findus Wok Kesam vanilje, original Cola boks 1stk Rabatt i pris: Q HELMELK 1liter Mynthon Orginal (Tyggepastiller) Pepsi max 4pk Multi Cherios Serla toalettpapir Mel 2 kg skinkeost på tube Stratos både liten og stor plate 4-pk ørretfilet God morgen yoghurt -4 kr Freia storplater -6 kr (hvis du kombinerer denne med 2 for 55 så får du 2 for 49 i stedet) Røkte kjøttpølser, Gilde -10 kr Olw cheez doodles -4 kr Regal sammalt hvete -4 kr Gilde salami 150 g -8 kr Coop kyllingfilet -10 kr Tine revet ost -8 kr Kremtopp -6 kr Coop appelsinjuice -5 kr Selv om Coop beregner utifra det DU handler, så er det kjekt å vite hva man kan få rabatter for om det er noe på listen du vil legge til handleturen. Endret 7. januar 2017 av Leavemealone 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Gratis: cheesedoodles liten pose serla toalettpapir 6 pkn 1,5 liter sprite brus (fått dette 2 ganger) Fløte 4-pkn tine youghurt nypesyltetøy Nora Rabatt i pris: cheesedoodles youghurt (Alt det nevnte var på Coop Mega) Anonymkode: 42f0a...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Skjønner ikke tråden. Hva slags kuponger er dette snakk om og hvor? Anonymkode: 60ab0...090 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har fått gratis : Leverpostei Serla dopapir Nugatti Billigere: Pepsi max 4pk - 10kr Brød - 5kr Nanbrød -? Mel 2 kg - 4kr Wasa knekkebrød -? skinkeost på tube -? Stratos både liten og stor plate -? Melk -? rømme -? Anonymkode: 8c3a7...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Man får gratis/billig utfra det man selv handler Anonymkode: bd480...347 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Gratis: Joghurt fra Tine (sånne store beger) Findus Wok Rabatt: 4-pk ørretfilet (-10 kr) Anonymkode: a48de...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke tråden. Hva slags kuponger er dette snakk om og hvor? Anonymkode: 60ab0...090 Kuponger som vi som er medlem i Coop får Anonymkode: 42f0a...a7d 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 1 time siden, Leavemealone skrev: Vil sette opp en liste over varer som det er mulig å få kuponger på. Tror det er enkelte varer man ikke får kuponger for så nyttig å vite litt hvilke varer man kan handle for å få flere eller mer riktige kuponger. Jeg begynner: Gratis: - Wasa Sport Knekkebrød - Extra White "Sweet Fruit" (Tyggis) - Tine sjokomelk (den lille med sugerør) Rabatt i pris: - Q HELMELK 1liter -4kr - Mynthon Orginal (Tyggepastiller) -4kr Ting jeg ikke husker rabatten på: - Multi Cherios - Serla toalettpapir Kan oppdatere listen i morgen. Er dette den store pakningen? Anonymkode: 60ab0...090
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 Og det koster sikkert å bli medlem? Anonymkode: 60ab0...090
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det koster sikkert å bli medlem? Anonymkode: 60ab0...090 Du setter inn 300 kr på din egen medlemskonto, som du får tilbake hvis du avslutter medlemskapet (hvis jeg husker riktig). Anonymkode: a48de...eb9 2
penny_ Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det koster sikkert å bli medlem? Anonymkode: 60ab0...090 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du setter inn 300 kr på din egen medlemskonto, som du får tilbake hvis du avslutter medlemskapet (hvis jeg husker riktig). Anonymkode: a48de...eb9 100 kroner i Midt Norge, men det har jeg tjent inn for lengst da jeg har fått en del gratis knekkebrød og kesam. Gratis Kesam vanilje, original Billigere God morgen yoghurt -4 kr Freia storplater -6 kr (hvis du kombinerer denne med 2 for 55 så får du 2 for 49 i stedet) Røkte kjøttpølser, Gilde -10 kr Olw cheez doodled -4 kr Regal sammalt hvete -4 kr Gilde salami 150 g -8 kr Coop kyllingfilet -10 kr Tine revet ost -8 kr Kremtopp -6 kr Coop appelsinjuice -5 kr Endret 6. januar 2017 av penny_ 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det koster sikkert å bli medlem? Anonymkode: 60ab0...090 Se svar over om pris. Hvis du handler på kiwi eller rema er det ikke vita i å ha coopkort. Men hvis du som meg handler mye ( eller det meste) på coop ( jeg bruker extra) så får du tilbake en del. Jeg har "tjent" 3000kr i 2016 som jeg kan ta ut nå i begynnelsen av februar. Greie penger når jeg uansett foretrekker extra ( og tilbudshandling på obs og mega) fremfor de andre butikkene. Anonymkode: 8c3a7...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 Tror du har misforstått hvordan Coop kundefordelen virker TS. Du får kuponger , enten i posten eller i Coop-appen, basert på ditt eget handlemønster. Kjøper du f eks mye knekkebrød og sjokomelk, så får du kuponger på dette. Hver gang en gratis kupong og noen med inntil 20% avslag på det du handler ofte. Selv får jeg f eks kuponger på pizza, margarin, melk,juice og brød fordi jeg handler mye av det. Jeg får aldri på knekkebrød, fordi jeg aldri kjøper knekkebrød. Til anonym bruker rett over her : hvorfor er det ingen vits med Coop kort om en handler ofte på Kiwi og/eller Rema ? Selv har jeg både Coop kort og Trumf kort (Kiwi, Meny,Joker og Spar) og nå Rema sin app. Jo mer bonus/rabatt jo bedre. Og om det er små eler store beløp de ulike stedene iløpet av et år har ingen betydning. Til sammen blir det penger ut av det. Anonymkode: ff4f4...6ce 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #14 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har fått kuponger på ting som jeg aldri har kjøpt på Mega eller en annen coop-butikk, så det stemmer ikke at kupongene alltid er på varer som man har kjøpt på en coop-butikk. Anonymkode: 42f0a...a7d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #15 Skrevet 6. januar 2017 2 timer siden, Leavemealone skrev: Vil sette opp en liste over varer som det er mulig å få kuponger på. Tror det er enkelte varer man ikke får kuponger for så nyttig å vite litt hvilke varer man kan handle for å få flere eller mer riktige kuponger. Jeg begynner: Gratis: - Wasa Sport Knekkebrød - Extra White "Sweet Fruit" (Tyggis) - Tine sjokomelk (den lille med sugerør) Rabatt i pris: - Q HELMELK 1liter -4kr - Mynthon Orginal (Tyggepastiller) -4kr Ting jeg ikke husker rabatten på: - Multi Cherios - Serla toalettpapir Kan oppdatere listen i morgen. jeg fikk gratis cola boks 🎈 Anonymkode: 9314a...388 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #16 Skrevet 6. januar 2017 Kupongene du får er bassert på produkter du hander og registrerer på coop kortet ditt at du handler på coop. Dette har vært tatt opp på tvnyhetene. Det ble reist kritikk mot at coop (og andre) ved medlemskortbruk registrerer alt kundene handler og spisser tilbudene til kunden på den måten. Anonymkode: e1863...7a3 5
Mammabamma Skrevet 6. januar 2017 #17 Skrevet 6. januar 2017 Jeg får bare kuponger på ting jeg kjøper mye av. Særlig liker jeg vaskepulverkuponger og dopapirkupongene. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #18 Skrevet 6. januar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se svar over om pris. Hvis du handler på kiwi eller rema er det ikke vita i å ha coopkort. Men hvis du som meg handler mye ( eller det meste) på coop ( jeg bruker extra) så får du tilbake en del. Jeg har "tjent" 3000kr i 2016 som jeg kan ta ut nå i begynnelsen av februar. Greie penger når jeg uansett foretrekker extra ( og tilbudshandling på obs og mega) fremfor de andre butikkene. Anonymkode: 8c3a7...ad5 Jepp. Får vel 2% rabatt på medlemskortet, pluss 1% ekstra rabatt via kredittkort (Coop mastercard, eller Komplett mastercard). Jeg handler ikke så mye da, men blir ihvertfall en tusenlapp i året bare på mathandel. 3% rente er jo bedre enn de fleste sparekontoer... Anonymkode: a48de...eb9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #19 Skrevet 6. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kupongene du får er bassert på produkter du hander og registrerer på coop kortet ditt at du handler på coop. Dette har vært tatt opp på tvnyhetene. Det ble reist kritikk mot at coop (og andre) ved medlemskortbruk registrerer alt kundene handler og spisser tilbudene til kunden på den måten. Anonymkode: e1863...7a3 Trodde dette var noe alle visste. Men er jo egentlig greit sånn, slutta å handle for andre med mitt medlemskort, sånn at alle kupongene mine er for ting jeg uansett handler (kjøpte 2 pakker salami og plutselig var halvparten av kupongene mine for kjøttmat, som jeg ikke spiser)... Artig å vite hva som faktisk er mulig å få gratis for de som kjøper det da, tviler på at de gir bort indrefilet liksom. Anonymkode: a48de...eb9 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kupongene du får er bassert på produkter du hander og registrerer på coop kortet ditt at du handler på coop. Dette har vært tatt opp på tvnyhetene. Det ble reist kritikk mot at coop (og andre) ved medlemskortbruk registrerer alt kundene handler og spisser tilbudene til kunden på den måten. Anonymkode: e1863...7a3 Jeg visste ikke dette da jeg begynte å få de kupongene. Nå har jeg reservert meg mot det, og jeg kommer heller ikke til å få "app" på telefonen eller noe som helst annet personlig. Syns dette medlemsgreiene begynner å utvikle seg til noe jeg ikke har lyst å være med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå