Gå til innhold

Alder brud/brudgom m.m.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi gifter oss har vi vært sammen i 6,5 år ca. Jeg vil være 27, og han 25.

Barn kommer når det kommer, men ikke noe stress foreløpig. Har fått kjolen så ønsker ikke akkurat stor mage nå :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Klara Mu
Skrevet

Heisan :wink:

Jeg har fylt 29 og han har fylt 31 når vi gifter oss 25. juni 2005. Vi har ingen planer overhodet å få egne barn. Vi har derimot snakket om evt. å adoptere om noen år.

Gjest Klara Mu
Skrevet

... og føyer til at når vi gifter oss har vi vært sammen i nesten 10 år - bodd sammen 9 år. :-) :-) :-) :-) :-)

Skrevet

Jeg blir 31 og han 36 og vi har vært sammen i 3,5 år når vi gifter oss. Vi har ei datter som vil være 1 år når bryllupet står!

Skrevet

Jeg kommer til å være 27 og han 24....Fant meg en yngre,jeg... :):wink:

Skrevet

Min mann var 27 og jeg var 24

Vi hadde vært sammen i nesten fire år. Vi har ingen barn, og planlegger heller ikke barn med det første.

Skrevet

Vi giftet oss i august 2002 - da var jeg 22 år og han var 23 år. Da hadde vi vært sammen i 5 år og samboere i 3 år. Vårt første barn fikk vi nå i juni 2004 - men vi begynte å prøve allerede rett etter bryllupet.

Cr@sh

Skrevet

Når vi gifter oss så er jeg 27 og han 31.Hvis alt går bra så har vi et barn på ett år,og har vært sammen i 3 år

Skrevet

Når vi gifter oss vil jeg være 26, han blir 29 noen dager etter bryllupet. Har da vært sammen (og samboere) i 3 år. Vesla vil være 16 mnd.

Skrevet

Ingen som har en yngre mann?Trodde det ble mer og mer vanlig,jeg.... :wink:

Skrevet

Jeg kommer til å være 21 og han 28. Har vært sammen i ca 2,5 år når vi gifter oss og bodd sammen like lenge. Barn har vi ikke ennå. Jeg vil vente til vi har giftet oss. Kanskje litt gammeldags? Jaja..Men det er meg i allefall!

Skrevet

Når vi gifter oss kommer begge til å være 21, og da har vi vært sammen i 2.5 år og bodd sammen i ca. 2 år! Hvis alt går etter planen da. :-) Vi har ikke noen fast dato enda men foreløpig dato er 06.06.2006!

Skrevet

Når vi gifter oss (snart bare 4 måneder til!!!! :hoppe: ) er jeg 27 år og han 30. Vi har da vært sammen i ca 3 1/2 år og har foreløpig ingen planer om barn. Skal kose oss med hverandre en god stund til vi! :kline:

Skrevet

Jeg kommer til å være 26 og han 28.

Gleder meg!!!

Skrevet

Jeg kommer til å være 29 og min kjære kommer til å være 30. Når vi gifter oss har vi vært sammen i litt over 7 år. Vi har ingen barn nå, men hva som skjer får fremtiden vise... :P

Skrevet

Jeg er 23 år og han 27 når vi gifter oss. Ingen av oss har barn fra før. Vi kommer til å begynne å prøve å lage baby i løpet av neste høst... :hjerter:

Skrevet

Vi kommer begge til å være 23 når vi gifter oss. Da har vi vært sammen i 3 og et halvt år. Når det gjelder barn, så skal vi snart begynne prøvinga. Så hvis vi er heldige blir det barn i løpet av neste år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...