Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok Primolut forrige fredag ( 3 tabletter) og nyttårsaften (1 tablett, morgen). Dette for å slippe å få mensen på nyttårsaften.

Har bruktPrimolut til å utsette mensen mange ganger før, og har alltid fått blødningen 2-3 dager etter siste tablett. Denne gangen har det ikke skjedd, bare litt brun utflod og litt friskt blod blandet med blank utflod (sorry for ekle detaljer). Det er altså nesten 7 dager nå siden jeg tok siste tablett. Kan jeg være gravid?

Anonymkode: 8ac7e...ee9

AnonymBruker
Skrevet

Les pakningsvedlegget eller på felleskatalogen.no

Anonymkode: aac73...704

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom du måtte ta Primolut, regner jeg med du ikke bruker prevensjon. Og da kan du selvfølgelig bli gravid. 

Men hvem stapper i seg slike hormoner kun for å ikke få mensen på nyttårsaften?! 

Anonymkode: 8be68...d20

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom du måtte ta Primolut, regner jeg med du ikke bruker prevensjon. Og da kan du selvfølgelig bli gravid. 

Men hvem stapper i seg slike hormoner kun for å ikke få mensen på nyttårsaften?! 

Anonymkode: 8be68...d20

Har ikke stappet i meg,akkurat.Jeg tok Primolut i litt over 1 dag og dosen er jo som den er, 3 tabletter daglig.

Jeg er en av de som blør ganske mye når jeg har mensen,og det fristet ikke akkurat å overnatte hos et vennepar av kjæresten min når jeg har kraftig mens.

Anonymkode: 8ac7e...ee9

Skrevet

Jeg ville tatt en graviditetstest - i følge pakningsvedlegget får man mens innen 2-4 dager etter siste pille. Selv har jeg alltid fått mensen nøyaktig 2 døgn etter siste pille ble tatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...