NinaS.G Skrevet 26. juli 2002 #1 Skrevet 26. juli 2002 Hei igjen!! Litt tid har gått etter jeg skrev det forrige innlegget om at mamma ønsket å stille opp i sin egen brudekjole. Hun har nå vært på ferie og har nok brukt tiden til å tenke seg litt om, for hun vil nå finne seg ett nytt fint antrekk. :D Så nå kan vi gå et bryllup i møte hvor brudens mor også ser flott ut, noe som er veldig viktig for meg :D Takk for all støtte !!! En uke og en dag igjen til den store dagen...GLEDER MEG!!!!!!!
Augustbrud02 Skrevet 26. juli 2002 #2 Skrevet 26. juli 2002 Det var jammen meg godt å høre. Er det ikke deilig når slike ubehagelige ting faller på plass? Ønsker dere (fortsatt) all lykke til med den store dagen. Ikke så lenge igjen for oss heller, heldigvis!
snowkid Skrevet 26. juli 2002 #3 Skrevet 26. juli 2002 Så deilig at det er ute av verden. Der ser du: ting ordner seg for snille piker
scorpion73 Skrevet 26. juli 2002 #4 Skrevet 26. juli 2002 Flott at moren din tok til fornuften. Å kos deg på dagen din..............
june2002 Skrevet 26. juli 2002 #5 Skrevet 26. juli 2002 Så bra at det ordnet seg! Og på en god måte også.. så det ikke ble sure miner! :D
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2002 #7 Skrevet 28. juli 2002 Kjempeglad på din vegne. Klem fra More :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå