Gjest Milah Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 Folk er jo forskjellige, noen er mer frempå enn andre, og det er uavhengig av kjønn. Det han aldri nådde mål hadde jeg ikke offra mange tankene, det er ikke akkurat et ukjent fenomen at alkohol ofte påvirker menn på denne måten. Selv om du aldri har opplevd det før. Om en beskjeden fyr kan bli mer pågående med tiden, er vanskleig å svare på. Samboeren min var VELDIG tilbakeholde i starten, og det var jeg som tok "kontrollen" for å si det på den måten. Men etter at han ble tryggere på meg og forholdet utvikla seg er han ikke beskjeden overfor meg i det hele tatt lenger.
Selma Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Noen menn trenger laang tid, og trenger en kvinne de har et tillitsforhold til over tid, før de kommer dithen at de "kommer i mål". Alle menn er ikke lagd for one night stands, mens andre igjen kan ha utbytte av sex selv om de ikke nødvendigvis må få utløsning av den grunn. Og alkohol gjør ikke saken bedre.
Gjest Mann 28 Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Nå skjemmes jeg over min generelle adferd deler av kvelden. Jeg var alt for full og syns jeg oppførte meg tåpelig. På toppen av det hele "voldtok" jeg gutten' date=' uten å klare å tilfredsstille han. Hvilket inntrykk kan han sitte igjen med i dag? :oops: Jeg ER veldig glad i sex da, og vet ikke om denne erfaringen kan si noe om hvordan det vil være i fremtiden. Kan en beskjeden og litt tafatt fyr forandre seg og bli mer pågående med tiden? Urk. Det er så pinlig det hele. Normalt er det menn som er frempå, og jeg som holder tilbake.[/quote'] Husk at vi gutta er like forskjellige som dere jenter når det gjelder personlighet og væremåte. Selv om du er vant til at gutta tar kommandoen og er de som forfører, så kan jeg garantere at det er mange gutter der ute som er stikk mottatt. De tar ikke initiativ i det hele tatt, mest sannsynlig fordi de er beskjedne av natur og må føle seg veldig trygge på den de prøver seg på. At de må være veldig sikre på at de har draget før de gjør noe som helst. Man må med andre ord gi helt tydelige signaler på at man er interessert tilbake til slike gutter. Nå viste jo du med all tydlighet at du var interessert i han da men også når det gjelder sex vil ofte beskjedne gutter være tilbakeholdene. De vil liksom enten være forsiktige og ikke presse seg på for å få jenta til å føle ubehag, eller så er de så sjenerte at de må føle seg veldig sikre på dama før de tør å slå seg løs. Er du villig til å gi han tid, tror jeg helt sikkert at du vil merke store endringer i hans væremåte etterhvert som dere blir bedre kjent. Men han vil aldri bli som de andre guttene du har vært vant til... aldrig. Han svarer da fortsatt på SMS'ene dine gjør han ikke? Hvor skremt tror du da han er? Det du kan gjøre er jo å fortelle at du føler at du kanskje gikk litt hardt på den kvelen og håper han ikke ble skremt av dette, og forklare at det rett og slett var fordi du var så vanvittig kåt på han.
Gjest dang Skrevet 3. desember 2004 #5 Skrevet 3. desember 2004 Hadde det vært motsatt, så hadde det ikke vært lenge før noen hadde ropt ut voldetekt her nå.
Gjest Gutten22 Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 mange gutter der ute som er stikk mottatt. De tar ikke initiativ i det hele tatt, mest sannsynlig fordi de er beskjedne av natur og må føle seg veldig trygge på den de prøver seg på. At de må være veldig sikre på at de har draget før de gjør noe som helst. Man må med andre ord gi helt tydelige signaler på at man er interessert tilbake til slike gutter. Nå viste jo du med all tydlighet at du var interessert i han da men også når det gjelder sex vil ofte beskjedne gutter være tilbakeholdene. De vil liksom enten være forsiktige og ikke presse seg på for å få jenta til å føle ubehag, eller så er de så sjenerte at de må føle seg veldig sikre på dama før de tør å slå seg løs. Dette er meg i et nøtteskall. Jeg er sjenert i begynnelsen, men det løser opp etter jeg har blitt veldig kjent med jenta. Da vil jeg si at jeg hevder meg på topp med "alle" andre som ikke er sjenerte. Kan også finne på å ta føringen om det skulle by seg. Så selv om jeg er sjenert i begynnelsen, vil ikke det vare så alt for lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå