AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Veldig flaut spørsmål, men jeg har aldri tenkt stort over det før. Handler aldri hos kiwi, bare rema, meny og coop sine butikker. Rema har 10% på frukt og grønt, coop obs og coop extra har nå 11% på frukt og grønt. Vet at kiwi har noe lignende også, % på frukt og grønt. Usikker, aldri handlet hos kiwi før, men det er noe med frukt og grønt! Men, spørsmålet mitt er da. Er poteter og fersk sjampinjong en del av denne kampanjen? Går disse to produktene under "Frukt og grønt"? Anonymkode: 07d48...f20
Nostalgi3M Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er poteter og fersk sjampinjong en del av denne kampanjen? Ja.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Det deffineres ulikt av de ulike butikkene. Anonymkode: adb63...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det deffineres ulikt av de ulike butikkene. Anonymkode: adb63...1e9 Hvordan kan jeg vite om de mener poteter og sjampinjong er med? ts Anonymkode: 07d48...f20
Leo Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Kiwi har nå 15% på frukt og grønt inkl. ferdig kuttede, ferske grønnsaksblandinger og salater. Hos Rema får du ikke frukt- og grønnsaksbonus på sistnevnte. Men poteter og sjampinjong er definert som frukt og grønt hos alle så vidt jeg vet.
aksase Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 Jeg er bonde og dyrker hvert år ca 1000 tonn potet og 250 tonn løk. I mine fagkretser så er løk definert inn under grønnsaker, mens potet er en helt egen kategori.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Jeg fant jeg fant. "Nå får du som er bruker av Coop medlemsapp hele 11 prosent bonus på all fersk frukt, grønnsaker, bær og poteter. Bonusen gjelder ikke varer som tørkede dadler, tørkede aprikoser, nøtter eller ferskpresset frukt og bær." Står inne hos coop nå. Det sto ikke der sist jeg sjekket. Som var enten i morges, eller i går. Husker ikke. Dagene går i surr. Men så er det sjampinjong. Gjelder det? Det står ikke nevnt, og sjampinjong.. går det under "frukt og grønt"?... ts Anonymkode: 07d48...f20
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 Poteter er en grønnsak. Når det gjelder tomater og meloner/vannmeloner, så er de bær. Men ligger fortsatt blant grønnsaker og frukt. Anonymkode: 86e3a...c29
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #10 Skrevet 7. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant jeg fant. "Nå får du som er bruker av Coop medlemsapp hele 11 prosent bonus på all fersk frukt, grønnsaker, bær og poteter. Bonusen gjelder ikke varer som tørkede dadler, tørkede aprikoser, nøtter eller ferskpresset frukt og bær." Står inne hos coop nå. Det sto ikke der sist jeg sjekket. Som var enten i morges, eller i går. Husker ikke. Dagene går i surr. Men så er det sjampinjong. Gjelder det? Det står ikke nevnt, og sjampinjong.. går det under "frukt og grønt"?... ts Anonymkode: 07d48...f20 Spør i butikken. Ettsom det ikke er listet opp sopp i sitatet ditt ville jeg gått utifra at det ikke inngår i denne ordningen. Anonymkode: 51ae8...68b
Neket Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 Hva er sopp da? En sjokolade? Selvsagt går den innunder frukt og grønt! PS. Kjøtt er muskler :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå