Gå til innhold

Restaurant vil ha instagramnavnet mitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kontaktet av en utenlandsk restaurant som vil ha brukernavnet mitt på instagram. Skal jeg bare endre navnet slik at de får brukernavnet mitt? Skal jeg ta noe for det? :ninja: Kjenner jeg har mest lyst til å la det ligge, men jeg kan jo være litt snill også, hehe. 

Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 06948...b46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt dem det hvis ikke navnet er særdeles viktig for deg :-) 

Anonymkode: fdba2...eac

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ville de det?

Anonymkode: 34455...438

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan viste de du var på instagram? Om det var noen som var ukjent,vil jeg vært skeptisk.

Anonymkode: 2a62d...907

AnonymBruker
Skrevet

Det er en restaurant i et annet land i norden som ønsker brukernavnet fordi jeg tilfeldgvis heter det samme som deres restaurant på insta. Pga. brukernavnet mitt har jeg blitt tagget i bilder derfra fra besøkende flere ganger, og det ser ut som et seriøst firma. 

AnonymBruker
Skrevet

Si du vil ha penger

Anonymkode: d96cd...2db

• Liker 2
Skrevet

Ville skrevet et velformulert svar der du redegjør for at du rettmessig har valgt dette navnet, og ikke ser hensikten med å bytte når det kun er til deres fordel. Deres ball - se om du får et tilbud - og legg på litt ekstra dersom tilbudet kommer.  

Hadde i alle fall ikke gjort noe gratis, frekt av dem å ikke tilby noe i utgangspunktet da dette kun er bry og tidsbruk for din del. 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Athene skrev:

Ville skrevet et velformulert svar der du redegjør for at du rettmessig har valgt dette navnet, og ikke ser hensikten med å bytte når det kun er til deres fordel. Deres ball - se om du får et tilbud - og legg på litt ekstra dersom tilbudet kommer.  

Hadde i alle fall ikke gjort noe gratis, frekt av dem å ikke tilby noe i utgangspunktet da dette kun er bry og tidsbruk for din del. 

Jepp, noen kroner bør være mulig å få ut av dette. Ingen fantasisummer tror jeg, men 3-5000,- bør da være mulig om de er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Det er såvidt jeg vet ikke lov å kjøpe og selge brukerkontoer på instagram.

Anonymkode: 04105...fd4

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg så for meg at folk tenkte jeg var kjip som ville ha penger for å gi dem navnet :fnise: Men som en skriver over her så er det jo tidsbruk og brysomt for min del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...