AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Jeg trenger hjelp til å velge en ny. Har støvsugd, før jeg skule vaske. Gått skikkelig over,overalt. Så begynner jeg å vaske. Det ligger igjen hundekuler kattekuler (mat) under ting. Barneleir fra tre..hybelkaniner. tredde på en strømpe i tilfelle ting jeg må ta vare på...ligger igjen. Nei, den er ikke full eller tett. Ikke billig..kjøpt på elkjøp for 2 år siden. Hva er den kraftigste og beste støvsuger? Anonymkode: 1d0ba...60c
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Har en Rainbow, hatt den i 7 år og er fornøyd med den. Jeg har fire katter og en hund og vegg-til-vegg-teppe. De finnes av og til brukt til en brøkdel av innkjøpspris på finn, ser det ligger en der nå http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=87627714 Disse varer "evig" og bruker vann istedenfor poser. De har dem også brukt her http://www.cleaningsystem.no/categories/rainbow-brukt
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Da tar du en tur til Elkjøp og spør om denne støvsugeren er ment til å støvsuge med. Produktet skal kunne brukes til det formålet det er beregnet for, jfr. Forbrukerkjøpsloven. Anonymkode: ede30...ad7
_Aries Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Det beste støvsugermerket jeg vet om er Dyson, Meget kraftige, uten poser så det er bare å tømme beholderen når den blir full. Og alle filter kan demonteres og rengjøres. Jeg har hatt min i ca 7 år og den er like god som ny.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Jeg er veldig fornøyd med Miele. Anonymkode: 61e3a...722
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Hva slags munnstykke er det på støvsugeren? Jeg fikk en av mormor som har gummiflaps der det vanligvis er børster og bare en bitteliten åpning i sidene der større rusk kan komme inn. Funket ikke. Byttet munnstykke til ett med børster og større åpning og den suger som bare det. Anonymkode: 73f50...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå