Gå til innhold

Mona Grudts slankekaffe?

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Etheral: hvorfor ikke? Det er flere som har testet den og gått ned noen kilo. f

Fordi det er totalt ubegrunnede påstander fra produsentens/markedsførernes side. Hvis slike midler faktisk hadde eksistert, hadde de vært reseptbelagte. Placeboeffekten, derimot, skal man ikke kimse med; tro kan som sagt flytte fjell. Hvis man i tillegg fokuserer mer enn tidligere på kosthold og trening, vil man naturlig nok gå ned. Men å påstå at det er kaffens effekt, er søkt. Koffein i seg selv gir bittelitt økt forbrenning, men ikke noe som har utslag på vekten.

Vis meg en eneste vitenskapelig studie, som i tillegg er uavhengig av salg/markedsføring av produktet, så skal jeg vurdere sannhetsgehalten. Sorry, dette blir for enkelt.

jeg fatter ikke at jeg gidder...du har tydeligvis bestemt deg for at dette funker, og da er det ingen vits med fornuftige argumenter. Jeg har sagt mitt i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Herregud.. :roll:

Etheral:

Hvis du leser tråden min en gang til så ser du kanskje at jeg ikke har gjort meg opp noen mening om den fungerer eller ikke. Jeg er bare litt mer "Open Minded" enn visse andre her i forumet til ting jeg ikke har testet selv. Jeg dømmer ikke noe eller noen før jeg selv har erfaringer jeg kan dømme ut i fra.

Dessuten VET jeg at jeg går ned i vekt når jeg drikker mye kaffe nettopp pga av de andre tingene jeg sa.. (mindre snop og mat)

Synes du skal slutte å dømme så mye jeg :-?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...