Holly Hobbie Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Noen som har prøvd? Hva smaker den? Hva koster den? Funker den???? Hilsen julegrisen
*Lene* Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 JA....Hørte rykter om dette.... ANYBODY??? (Skriker litt for deg jeg popelka..hehe)
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Har ikke prøv den, liker ikke kaffe, så frister ikke så veldig akkurat -men i følge se og hør, har mona grudt prøvd denne, og den funker for å holde vekta i sjakk i hvertfall, om en blir så mye slankere av den er uvisst... Og i følge mona så smaker den helt vanlig kaffe!
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=107314
Marpessa Skrevet 3. desember 2004 #5 Skrevet 3. desember 2004 Stiller meg tvilende til denne såkalte sklankekaffen. Og i artikkelen om Mona G. står det også at hun er opptatt av å holde seg i form, er nøye med kostholdet etc.. Det er nok heller det som hjelper henne tror nå jeg. Men for all del; Hvis noen her inne sier at det hjelper, ja da prøver jeg også!!
Nilma Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 I og med at vi er i desember; dere vet at han rødkledde fyren med skjegg som er overalt for tida også er bare kødd?
NullHull Skrevet 3. desember 2004 #7 Skrevet 3. desember 2004 I og med at vi er i desember; dere vet at han rødkledde fyren med skjegg som er overalt for tida også er bare kødd? Næææææi, du kødder!!! Gledesdreper!!! Men når det er sagt, tror jeg det er større sannsynlighet for at nissen faktisk finnes, enn at kaffen til Grudt (kaffeGrudt ) gjør deg slank!
Marpessa Skrevet 3. desember 2004 #8 Skrevet 3. desember 2004 Næææææi, du kødder!!! Gledesdreper!!! Men når det er sagt, tror jeg det er større sannsynlighet for at nissen faktisk finnes, enn at kaffen til Grudt (kaffeGrudt ) gjør deg slank!
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #9 Skrevet 3. desember 2004 Ser de selger den hos saltdalhelsekost.no
MorningStar Skrevet 3. desember 2004 #10 Skrevet 3. desember 2004 Hva kan de dokumentere med at det er slankende? Ingen god forklaring + bevis = bullsh*t . Samme er Atkins og Fedon.
NorthFace Skrevet 3. desember 2004 #11 Skrevet 3. desember 2004 Det stod om slankekaffe i Hjemmet for noen uker siden også. Tre damer som testet den og alle hadde gått ned i vekt. Det kaffen gjør er å redusere søtbehovet slik at man ikke spiser like mye som man pleier og dermed går ned i vekt. Altså skal den gi samme effekt som foreksempel kromtabeletter. Så det er vel ingen vidunderkaffe, men dersom man drikker kaffe likevel og har råd til å betale litt ekstra, hvorfor ikke?
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 #12 Skrevet 3. desember 2004 Hva med å gå på helsekost og kjøpe kromtabletter istedet, hvis det er krom som er løsningen? Anbefaler produktene til Solaray. Mona kaffegrudt...
Malie Skrevet 3. desember 2004 #13 Skrevet 3. desember 2004 Har ikke noe tro på den der kaffien.... Hvor mange kg har Mona Grudt å stri med da?? Er vel gram det går på der... he he... Kjøpt og betalt vil eg tro.... :-?
Gjest Ethereal Skrevet 4. desember 2004 #14 Skrevet 4. desember 2004 Hva kan de dokumentere med at det er slankende? Ingen god forklaring + bevis = bullsh*t . Samme er Atkins og Fedon. Hva mener du egentlig her? Atkins og Fedon det samme som slankekaffe? Atkins er jeg skeptisk til, pga div. negative helseeffekter, men Fedon presenterer et kosthold og en livsstil som de aller fleste mennesker har godt av. Det er ikke akkurat magi og tryllekunster at et sunt kosthold bestående av langsomme karbohydrater, sunne typer fett og endel proteiner over tid vil hjelpe folk med å stabilisere vekten. Slankekaffe har jeg allerede uttalt meg om i en annen tråd. Jeg synes at folk som er så dumme at de går på noe slikt, bare har seg selv å takke.
MorningStar Skrevet 4. desember 2004 #15 Skrevet 4. desember 2004 Hva mener du egentlig her? Atkins og Fedon det samme som slankekaffe? Atkins er jeg skeptisk til, pga div. negative helseeffekter, men Fedon presenterer et kosthold og en livsstil som de aller fleste mennesker har godt av. Det er ikke akkurat magi og tryllekunster at et sunt kosthold bestående av langsomme karbohydrater, sunne typer fett og endel proteiner over tid vil hjelpe folk med å stabilisere vekten. Slankekaffe har jeg allerede uttalt meg om i en annen tråd. Jeg synes at folk som er så dumme at de går på noe slikt, bare har seg selv å takke. Folk tenker på sunnhet så det går over grenser. Hører ofte hva som bør spises, men om det å trene hardt (da mener jeg hardt) er det få som nevner.
Ephemera Skrevet 4. desember 2004 #16 Skrevet 4. desember 2004 Det er jo litt vel mye reklame i den artikkelen i Se og Hør også. Det er jo til og med bilde av kaffepakken... Men det var jeg som startet den første tråden om denne kaffen, som nå er limt inn i denne tråden, og det hadde jo vært genialt om det virket... :-? Det samme gjelder jo alle de andre helsekostproduktene som lover slike mirakler, som Cuur osv. Jeg har skjønt at det er for godt til å være sant, men... Jeg tok eplecidereddik og CLA mens jeg trente og slanket meg litt for et par år siden, og da trodde jeg jo at det hjalp :oops: men det var vel heller treninga som gjorde susen CLA fortsatte jeg med, helt til samboeren min fikk banket inn i hodet mitt at det bare var tull... Nei, da er det vel bare et sundt kosthold og trening som hjelper...
Gjest Ethereal Skrevet 4. desember 2004 #17 Skrevet 4. desember 2004 Folk tenker på sunnhet så det går over grenser. Hører ofte hva som bør spises' date=' men om det å trene hardt (da mener jeg hardt) er det få som nevner.[/quote'] Vet du, jeg var/er faktisk så naiv at jeg trodde at folk faktisk visste det. I MIN verden er nemlig trening en selvfølge. Men når jeg hører om alle de såkalte vidunderproduktene, og ser hvordan folk går mann av huse, skjønner jeg at jeg tar feil. But there's no such thing as a free lunch...for å oppnå noe, må man legge ned en viss innsats.
Gjest gjest 0 Skrevet 4. desember 2004 #18 Skrevet 4. desember 2004 Når det gjelder om kaffen er god så kan jeg iallefall gi et svar på det: Ja jeg syntes den var kjempegod! Nesten så god at jeg er villig til å kjøpe den bare på grunn av smaken! ' Men det er meg da... Det den skal gjøre er å hindre karbohydrater til å gjøre seg om til fett, og da kan man kanskje si at man holder vekten stabil? Pam
Gjest Ethereal Skrevet 4. desember 2004 #19 Skrevet 4. desember 2004 Det den skal gjøre er å hindre karbohydrater til å gjøre seg om til fett, og da kan man kanskje si at man holder vekten stabil? Pam Og det tror du på?
Gjest gjest 0 Skrevet 4. desember 2004 #20 Skrevet 4. desember 2004 Etheral: hvorfor ikke? Det er flere som har testet den og gått ned noen kilo. Men om ikke vanlig kaffe har samme funksjon skal jeg ikke si noe imot. Jeg spiser mindre godteri og mat når jeg drikker mye kaffe, og dessuten flyr jeg mye mer på do. Jeg er av den formening at jeg ikke fordømmer ting før jeg VET at det ikke fungerer, men det vil ikke si at jeg prøver alt eller tror på alt. Hvis jeg begynner med denne kaffen er det for å prøve og fordi jeg synes den smakte veldig godt. Men likevel så synes jeg det er tullete å bruke mye penger på alle mulige vidunderkurer. En annen grunn til at det frister å prøve er at jeg ikke får lov til å trene pga en operasjon og har derfor lagt på meg et par kilo... Pam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå