Gjest Carina Maria Skrevet 9. januar 2017 #41 Skrevet 9. januar 2017 3 timer siden, Lambigirl skrev: Jeg har sansen for SP sin blogg. Og synes hun har mange interessante vinklinger på ting. Men jeg er ikke enig i alt hun skriver. Hun får meg til å reflektere igjennom mine egne meninger om noen av temaene hun har skrevet om i bloggen sin. Jeg kan ingenting om det overnaturlige. Og jeg tror ikke på sånt. Men det er interessant når hun viser bilder med ansikter og skikkelser. Du nevner hundene hennes. Hun viser at hun har et stort hjerte for dyr. Og den fantastsike jobben hun har gjort med den ene hunden er en solskinnshistorie å lese om. Jeg tror ikke alle hadde hatt tålmodighet til å jobbe med en omplasseringshund på den måten.For det kreves tid og masse kjærlighet. Men det er trist at noen ødelegger kommentarfeltet hennes med å krangle. Og slenge stygge kommentarer om SP og bloggvennene hennes. Du snakker om å ikke ha respekt for andre. Jeg lurer på hva slags oppdragelse de har fått i barndommen sin Og det er kommentarfeltet med krangling som trekker ned førsteinntrykket av bloggen. jeg er enig. hun er engasjert i samfunnet og politiske ting men jeg støtter henne ikke i politiske spørsmål men det får være hennes valg. jeg syns det er koslig at hun har begynt og blogge igjen for hun legger ut fine bilder av natur omgivelsene og hundene og jeg får ikke nok av og se på bilder av hundene hennes det er et imponerende arbeid hun har gjort for og få hunden så trygg som hun har fått den og artig at den fikk valper. jeg mener hun er et forbilde for dem som har dyr og sånne forbilder trengs.
Gjest Rose11 Skrevet 9. januar 2017 #42 Skrevet 9. januar 2017 Har hørt litt om SP før, men aldri vært innom bloggen da. Jeg klikket meg inn og bloggen var litt for kjedelig, men søte hunder da
Observer Skrevet 9. januar 2017 #43 Skrevet 9. januar 2017 Synes bloggen til Synskepeggy er en helt ok hverdagsblogg. Voksne refleksjoner rundt ulike tema, bla dyrevelferd. 2
Honey Dew Skrevet 9. januar 2017 #47 Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, Observer skrev: Synes bloggen til Synskepeggy er en helt ok hverdagsblogg. Voksne refleksjoner rundt ulike tema, bla dyrevelferd. Det er veldig viktig om ikke det aller aller viktigste. Barn og dyr er de svake her i verden og trenger beskyttelse. Som en annen sa her inne, har hun gjort en fantastisk innsats med omplasseringshunden. Det står det respekt av. Alle, ihvertfall hundeieere, vet hvor vanskelig en slik oppgave kan være. Håper hun fortsetter å skrive masse om hundene. De er noen skikkelige søtnoser
Fantastica Skrevet 9. januar 2017 #48 Skrevet 9. januar 2017 Jeg leser ikke slike blogger, for jeg klarer ikke helt å forstå hovedbudskapet, det at noen er klarsynte eller synske eller hva man vil kalle det. 1
Lovelulu Skrevet 9. januar 2017 #49 Skrevet 9. januar 2017 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Det er veldig viktig om ikke det aller aller viktigste. Barn og dyr er de svake her i verden og trenger beskyttelse. Som en annen sa her inne, har hun gjort en fantastisk innsats med omplasseringshunden. Det står det respekt av. Alle, ihvertfall hundeieere, vet hvor vanskelig en slik oppgave kan være. Håper hun fortsetter å skrive masse om hundene. De er noen skikkelige søtnoser Jeg også mener hun har gjort en god jobb med omplasseringshunden. Og det mener jeg!
Gjest Carina Maria Skrevet 9. januar 2017 #50 Skrevet 9. januar 2017 59 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg leser ikke slike blogger, for jeg klarer ikke helt å forstå hovedbudskapet, det at noen er klarsynte eller synske eller hva man vil kalle det. det er du ikke alene om. jeg har sett på andre blogger hos andre som mener de er synske eller klar synte. dem er vanskelig og forstå for meg men jeg syns sånt er interessant.
Nimorna Skrevet 9. januar 2017 #51 Skrevet 9. januar 2017 Der gikk det hardt for seg ja. På slutten nevnes det et produkt som skal hjelpe redde hunder på nyttårsaften - thundershirt. Er det noen som har forsøkt det?
Gjest Carina Maria Skrevet 9. januar 2017 #52 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Nimorna skrev: Der gikk det hardt for seg ja. På slutten nevnes det et produkt som skal hjelpe redde hunder på nyttårsaften - thundershirt. Er det noen som har forsøkt det? vi har hund men jeg har aldri prøvd det.
Nimorna Skrevet 9. januar 2017 #56 Skrevet 9. januar 2017 Jeg bladde litt nedover i bloggen, og stoppet opp på bildene synskepeggy postet 4 februar 2016 under overskriften "Terapi, rett utenfor døren !!" Flotte vinterbilder.
Gjest Carina Maria Skrevet 9. januar 2017 #57 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Nimorna skrev: Jeg bladde litt nedover i bloggen, og stoppet opp på bildene synskepeggy postet 4 februar 2016 under overskriften "Terapi, rett utenfor døren !!" Flotte vinterbilder. ja det var magiske bilder. tenk og bo sånn til da det er idyllsik det.
Nimorna Skrevet 9. januar 2017 #58 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Carina Maria skrev: ja det var magiske bilder. tenk og bo sånn til da det er idyllsik det. Ja, de var virkelig magiske. Om vinteren dukker det opp fantastiske motiv på steder man minst venter det. Jeg husker fortsatt da jeg oppdaget en rad glitrende istapper ved en foss inne i en skog, da var jeg sinna for at jeg ikke hadde kamera med. Var langt hjemmefra også, så kunne ikke hente det heller. Det er noe eget med vinterbilder, synes jeg. Hun er flink til å ta bilder, både mtp lys og motiv. 1
Gjest Carina Maria Skrevet 9. januar 2017 #59 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Nimorna skrev: Ja, de var virkelig magiske. Om vinteren dukker det opp fantastiske motiv på steder man minst venter det. Jeg husker fortsatt da jeg oppdaget en rad glitrende istapper ved en foss inne i en skog, da var jeg sinna for at jeg ikke hadde kamera med. Var langt hjemmefra også, så kunne ikke hente det heller. Det er noe eget med vinterbilder, synes jeg. Hun er flink til å ta bilder, både mtp lys og motiv. det er fint og fotografere om vinteren og istapper ja dem er fine og fotografere. jeg liker natur bildene hennes godt.
Gjest orfeus Skrevet 9. januar 2017 #60 Skrevet 9. januar 2017 Jeg måtte sjekke både den omtalte bloggen og denne tråden, og nå kan jeg angre. Jeg ble bare trist.
Anbefalte innlegg