AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Nylig kjøpt meg inn på boligmarkedet, nærmere bestemt St. hanshaugen i oslo. Var jo litt skeptisk til de høye prisene, måtte ut med ca. 4 000 000,- for 70m2 i veldig dårlig standard(kjøkken og bad måtte tas.) Valgte i stedet å hoppe i det, om det faller med 30%, så er det bedre enn å stå utenfor og det stiger med 30% til. Flere som tenker på samme måten? Anonymkode: 97e1c...370
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Ja det er bedre å være inne i boligmarkedet, uansett hvilken pris det kostet å komme seg inn. Boligprisene i Norge er politisk styrt. Ikke markedstyrt. Ingen politisk parti vil overleve om de våger å røre subsidiene til boligeiere. Nordmenns sparepenger ligger i boligmarkedet. Staten vil tømme oljefondet og la arbeidsplasser gå til grunne ve dden minste antydning til at sparepengene i bolig er truet. Boligmakedet i Norge er rett og slett "Too Big To Fail" Anonymkode: 81cd9...739
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Ja, et er utvilsomt bedre å stå innenfor enn utenfor. Jeg tror likevel vi dessverre vil se at noen har tatt seg litt vann over hodet når det gjelder gjeld. Med lav rente er det fristende for mange å refinansiere til annet bruk. Så lenge man bruker sunn fornuft tror jeg fortsatt det lønner seg for de fleste å skaffe seg bolig om de kan. Anonymkode: c0ae2...4a5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 4 mill for 70 Kvm på Haugen må jo ha vært et godt kjøp!? Med mindre det var mot Uelandsgate eller no... Anonymkode: 85067...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå