AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 LINDEX, du Lindex.. det er ikke vår. Faktisk er det 6.1.17 og J-A-N-U-A-R. Det snør ute, mange steder i landet, og er iskaldt. Det er VINTER. Enda 2 måneder til "våren" og 3 måneder til våren kommer. Varme? Det kan du se lenge etter. Det er vinter! Slutt med vårreklame! Vent til mars! Vent til snøen smelter! Hvorfor i alle dager reklamerer de vår "nå kommer våren"? Når våren faktisk kommer er man jo dritt lei av den pga butikkenes reklamer. Anonymkode: b8dd1...e5c
SunnivaOslo Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Samme som med jul I Oktober det der. Synes det er greit jeg da. Gleder meg til våren og enhver snøfri dag i disse månedene er en vårdag for meg☺
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Vårnyhetene bruker jo alltid å komme i januar. Dette er ikke noe som Lindex har funnet på av seg selv. Selv synes jeg at det er perfekt tidspunkt på å begynne å se på vårgarderoben. Jeg kjøper alltid det jeg trenger til vinteren i god tid, så det passer fint å begynne å se etter ting til våren. Jeg begynner riktignok ikke å handle så mye ennå, men synes det er gøy å sjekke ut hvilke trender som finnes for sesongen og bruke nettsider og kataloger som inspirasjon. Anonymkode: b0c85...31b 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Jeg syns det er flott at vårnyhetene blir markedsført nå. Da har jeg godt tid til å kikke nøye i garderoben min for å finne ut hva som er aktuelt for kommende sesong og hva jeg evt skal supplere med. Bruker Pureple-appen til å lage antrekk for de nærmeste månedene. Anonymkode: cdc42...b5a 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Enig, de burde vente til Mars. Det er da våren starter.
Kontormus Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Det er nå de beste tingene er i butikken, det er på denne tiden jeg handler det jeg vil ha til vår og sommer. Det som er igjen når våren faktisk kommer, er det som folk ikke vil ha. Jeg hopper glatt over januar og februar, har allerede kastet ut overlevende juleblomster og erstattet dem med vårblomster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå