Gå til innhold

Tips til kveld med analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Planlegger å overraske dama med en kveld utenom det vanlige. Vi har et ekstremt godt sexliv, men analsex er noe vi bare har prøvd et par ganger. 

Hun fantaserer, uten å ville gjøre det, om å ha trekant med to menn. Tenkte derfor jeg skulle ta henne i rumpa, mens hun har en dildo i musa. Dildoen er en såkalt pulsator, som går inn og ut av seg selv i stedet for å vibrere. Ganske kostbar sak på kondomeriet. På denne måten vil hun kanskje få følelsen av å bli "fylt opp" i alle hull. 

Tenkte jeg skulle begynne med å slikke henne til hun kommer mens jeg leker med analkuler på henne, så pule  henne litt vanlig mens hun har en butplug i, også trenge inn i toeren og fullføre mens hun har dildoen i musa. Hun har også sagt at hun har lyst å prøve at jeg kommer i rumpa hennes, så det akter jeg å gjøre :)

Er det noen som har prøvd dette, eller som har synspunkter sett fra den kvinnelige side? Er dette noe som kunne ha tent dere jenter? 

Vil bare presisere at vi ikke er "grisete" mennesker, vi er helt vanlige, ordentlige foreldre som setter pris på et godt sexliv! :)

Endret av Majones27
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en god plan og du har tenkt godt på oppvarming. 

Kan være lurt å bruke en analdusj først å for å tømme systemet slik at musklene slapper mer av.

Ja den pulsatoren er ganske dyr, den er ganske kul også da ;)

men kondomeriet er 300 kr dyrere en de fleste andre på dette produktet. De er generelt dyre på alt! 

Anbefaler deg å se litt på priser og sammenligne så vil du få deg et stort sjokk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...