lilletrilleline Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Noen med erfaringer fra hvor fort disse hormonene går ut av kroppen fra man tar ut spiralen? Vi skal begynne prøving på nummer 4, og har aldri hatt spiral før. Må man forvente at det tar lengre tid enn hvis man ikke har brukt hormonbasert prevensjon i forkant? Vil ha siste tilskudd i familien så fort som mulig ;)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 8 minutter siden, lilletrilleline skrev: Noen med erfaringer fra hvor fort disse hormonene går ut av kroppen fra man tar ut spiralen? Vi skal begynne prøving på nummer 4, og har aldri hatt spiral før. Må man forvente at det tar lengre tid enn hvis man ikke har brukt hormonbasert prevensjon i forkant? Vil ha siste tilskudd i familien så fort som mulig Dersom dette går bra tok det nesten 9 mnd før jeg ble gravid etter uttak av hormonspiral. Jeg ble veldig raskt gravid med de 3 barna jeg har fra før. Det er nok veldig individuelt hvor lang tid det tar. Jeg kom rett i stabi syklus etter uttak. Lykke til:) Anonymkode: fc4e2...487 1
Gjest Magnifiq Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 (endret) Jeg ble gravid før jeg rakk å få tilbake mensen. Altså etter bare et par uker. Endret 6. januar 2017 av Magnifiq
lilletrilleline Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dersom dette går bra tok det nesten 9 mnd før jeg ble gravid etter uttak av hormonspiral. Jeg ble veldig raskt gravid med de 3 barna jeg har fra før. Det er nok veldig individuelt hvor lang tid det tar. Jeg kom rett i stabi syklus etter uttak. Lykke til:) Anonymkode: fc4e2...487 Tusen takk for svar! Blir spennende å se! Må på sykehus for å ta spiralen da den satt fast fordi jeg satte den inn ganske rett etter forrige fødsel. Kjære vene, jeg gruer meg.
Trolltunge Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Jeg ble gravid med hormonspiral, så det skulle vel ikke være det store hinderet når den er ute. 1
Puny Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Jeg ble gravid før jeg fikk tilbake mensen, men mistet dessverre...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Tok ut spiralen i apri 2016, testet positivt for 2 dager siden:) Anonymkode: fc4e2...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå