Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 skulle ås gjerne hatt tak i et termometer til bruk i båt. det jeg da lurerpå er om man kan bruke alminnelige termometere eller om det må være spesifikt til båt? hvis det siste,hvor får man tak i det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #2 Del Skrevet 3. desember 2004 spørs om det er til bruk i fersk- eller saltvann. I saltvann er det mye som ruster/irrer osv, så da bør du kjøpe noe i glass/plast, evt aluminium, tror jeg. Sikkert lurt å kjøpe det hos en som selger ... båtutstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #3 Del Skrevet 3. desember 2004 skal jo ha inne i båten da, til å sjekke innetemp og ute temp bare.. irrer det da også? vet ikke helt hvor i oslo det er noen som selger slikt båtutstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #4 Del Skrevet 4. desember 2004 det irrer vel ikke så mye da vil jeg tro selv om det er mye fuktigere ved sjøen enn oppe på land. Vanndamen/fuktigheten er jo ferskvann. Er vel mer sjøsprut og søl som gjør at ting ruster. Prøv et greit "vanlig" termometer, du. Ellers kan det godt hende at Clas Ohlsson og andre jernvareforretninger fører både land- og vanntermometere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå